Recenze (50)
Zuzana Růžičková: hudba znamená život (2017)
Škoda, že byl pár nepřesností či nedovysvětlení situace, přesto výborný dokument!!!!!
13. komnata - 13. komnata Jaroslavy Tvrzníkové (2012) (epizoda)
Klobou dolů, paní Tvrzníková!!!
Ceny Thálie 2010 (2011) (pořad)
Tak CENY THÁLIE předány a upřímně mi to přijde rok od roku horší! Nemám na mysli oceněné, těm to přeji, ale tu organizaci! Nikdy si nezvyknu, proč jsou nominovaní posazeni na jeviště. Divák tím pádem přijde o to napětí a překvapení z toho, kdo získá cenu za celoživotní dílo! A co mělo letos znamenat vystoupení nominovaných před vyhlášením dopředu na jeviště, to už mi hlava vůbec nebere! Děs… Kéž by se to příští rok změnilo. (Kéž se příští rok podaří sehnat dostatek financí na další vyhášení).
Ozvěny lidické noci (2011)
Stanislav Motl natočil velmi zajímavý dokument formou, která je pro něj typická. Zajímavé využití starších reportážích s kombinací s nejnovějšími. Dal bych 5*, ale chybí mi v dokumentu více rozvedeno téma návratu a pátrání po lidických dětech. I tak vřele doporučuji například k promítání na školách.
Tchyně a uzený (2011) (TV film)
Velmi mě to překvapilo, velmi mě to potěšilo :)
Černá labuť (2010)
U tohoto filmu jsem přestal dýchat - to ani není možné, jaký výborný výkon Natalie Portman podala, neskutečné, neuvěřitelné!!!!!!!!
Dům se zelenou střechou (2010) (TV film)
Čekal jsem úplně jinak pojatý dokument, ale toto mě velmi mile překvapilo. Zajímavé osudy.
Habermannův mlýn (2010)
Velmi povedený film na výborné téma, to oceňuji. Místy bych jen více roz vinul děj, ale celkový dojem velmi dobrý!
Odsun (2010)
Působivé...
Sama v čase normálnosti (2010) (TV film)
Milé překvapení! Skvělá N. Boudová ;)