Recenze (547)
Batman začíná (2005)
Je to dobre natočené, je to dobre zahraté, ale už to proste nie je ono :)
Battle Royale (2000)
Za vlasy pritiahnutý námet, navyše premrhaný snahou nacpať do filmu nejakú chabú filozofiu.
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Všetko čo sa stalo, stane sa znovu.
Battlestar Galactica: Břitva (2007) (TV film)
Pre fanúšikov BSG minimálne film roku.
Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon (2006)
Pre slaher horory pravdepodobne podobná revolúcia ako Vreskot, bohužiaľ tentokrát len pre žánrových fanúšikov.
Běžící muž (1987)
Arnold beží o život
Bitva o Planetu opic (1973)
Plati asi to iste ako o predchodzej casti - priemerne scifi.
Black Widow (2021)
Ako by povedal klasik - chceli sme to urobiť oveľa lepšie, teda natočiť dospelejšiu komiksovku, so surovšiou akciou, drsnejším príbehom, ale dopadlo to ako vždy. A tak je nakoniec Black Widow len ďalším infantilným akčným výplachom, ktorý sa dá pozerať s polovičným výkonom mozgu a štvrtinovým výkonom pamäte. Každopádne sa teším na spin-off Red Guardiana, ten má ako červený antihrdina veľký potenciál.
Blade Runner (1982)
Scenár + výprava x scottova réžia = LEGENDA.
Blade 2 (2002)
Non stop akcia vo vizuálne mimoriadne príťažlivom čiernom kabáte :)