Oblíbené seriály (10)
Městečko South Park (1997)
těžko dodat něco víc než KevSpa... jen jedině to, že nezvládnu nikdy víc jak 3 díly za sebou. pak mě bolí vnitřnosti od smíchu a to mi rve koule.... prostě "námrdovej" seriál... a Carman je má nejoblíbenější postavička.
Jmenuju se Earl (2005)
Black Books (2000)
Nový papež (2020)
Obávám se, že na tento počin je 5 hvězdiček málo...
Červený trpaslík (1988)
Columbo (1971)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Misfits: Zmetci (2009)
První dvě série jsou naprosto excelentní. Nechybí jim humor, napětí a dobrá zápletka. S další dvě, od dost slabší a bez původního nápadu, jsem zhlédl jen kvůli závislosti, kterou jsem si na tomto seriálu vytvořil.
Rick a Morty (2013)
BoJack Horseman (2014)
Californication (coalafornication) v kresleném světě, kde má každý živočich svou úlohu... 5/5 satira, 5/5 humor, 4/5 sociání drama, milion/5 skvělá zábava