Recenze (18)
Kyslík (2021)
Po pár minutách nudy jsem to vypnul. Děsně neatraktivní námět. 5%
Fantasy Island (2020)
Jedna hvězda za námět, zbytek velký špatný. 10%
Stáhni a zemřeš (2019)
Jedna hvězda za zajímavý námět a docela sympatický casting. Škoda, že tvůrci potenciál filmu nevyužili na 100%, mohla to být pecka. 20%
Sedmilhářky - Někdo je mrtvý (2017) (epizoda)
První díl nic moc. Byl dost zmatený a v postavách mám zatím bordel. Snad další díly budou už lepší.
Zoufalé manželky - Sbohem, Wisteria Lane (2012) (epizoda)
Nádherné a důstojné zakončení seriálu plného humoru, tajemna, dramatu, zvratů a postav které vám přirostou k srdci. V budoucnu se s radostí do Wisteria Lane opět vrátím.
Zoufalé manželky - Břemeno tajemství (2011) (epizoda)
Nevím proč, ale u tohoto dílu jsem se zatím nejvíc zasmál.
Účastníci zájezdu (2006)
Kultovní klasika, která vždy pobaví.
Da Sweet Blood of Jesus (2014)
Jedna hvězda za Ramiho. Jinak je to zdlouhavý a debilní.
Mary Poppins se vrací (2018)
Původní Mařenu Poppinsovou jsem neviděl a zatím to nehodlám nijak měnit. Tuhle verzi jsem si pustil náhodou, když jsem na ní narazil na HBO. A byla chyba se na to dívat pozdě v noci, vydržel jsem asi 20 minut a usnul. Neříkám, že to byla vyloženě pruda to sledovat, ale měl jsem to na 3 etapy: začátek, prostředek a konec. Afektovanost těch parchantů mě neskutečně vytáčela, když držely hubu a nezpívali, tak jsem byl spokojený. Vizuál chvílemi až moc přeplácaný. Choreografie a písničky nevýrazný, zapomenutelný a ve většině případů otravný (jen dobře, že jsem se nedíval s dabingem). Dvě hvězdy dávám za hezký kostýmy a moje oblíbenkyně Emily (v roli Mary překvapila a táhne celý film ze žumpy) a Meryl (její role šílené sestřenice s vtipným přízvukem byla brilantní). 40%
Černobyl (2019) (seriál)
Jedním slovem: neuvěřitelný! Každý díl ve mě zanechal emoce a pocit znechucení, jak některé prospěchářské svině mysleli jen na sebe a kvůli nim zemřelo více lidí než mělo. Uznání těm, co nemlčeli a snažili se napravit škody způsobené černobylskou katastrofou.