Recenze (70)
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Ono je to vážně myšleno vážně?
Chatrč (2017)
Přestože mi je téma ať už Boha či víry v cokoliv celkem vzdálené, přečetl jsem si nejprve knihu Williama P. Younga. A chápu, že se ve světě stala bestsellerem, s ohledem na "kvanta" věřících (nic proti :-)). Mě to však nijak neuchvátilo, bohužel. No a tím se dostávám k tomuto filmu. Co se týká námětu, platí to, co píšu v úvodu. Ale jinak zpracování dobré - hudba, výprava, herci...
F. L. Věk (1970) (seriál)
Perla české filmové tvorby. Neskonalé výkony celé plejády nejlepších českých herců. Krásná hudba i výprava, kostýmy, prostě vše dokonalé. Je to srdcovní záležitost. Východní Čechy, Dobruška, Nové Město nad Metují. Příběh, který obsáhne celý život člověčí, od narození až po smrt. A také lidské povahy. Je v tom prostě všechno.
Pustina (2016) (seriál)
Tohle by měli vysílat v televizi a ne přiblblý Ordinace, Přístavy a já nevím co ještě. Dlouho se mi už nestalo, že bych musel vidět všechny díly najednou.
Meru (2015)
Neuvěřitelný, obdivující, neskutečný, lidský, fascinující...spousty přívlastků bych tady mohl vypisovat, a právem. Myslím, že tenhle dokument si to zaslouží.
Vánoční Kameňák (2015)
Pokleslá zábava v ještě pokleslejším duchu. Není více třeba dodávat...
Muž jménem Ove (2015)
Četl-li bych knihu až po shlédnutí filmu, hodnotil bych asi o hvězdičku více. Ale film jsem viděl až následovně a samozřejmě do necelých dvou hodin nejde vměstnat všechny myšlenky, příběhy, popisky. Filmová verze je trochu víc smutnější, než by podle mě měla být. A proto celkem hodnotím za tři.
Inferno (2016)
Líbivé, má to švih, skvělou hudbu, dobrá oddychovka. Co jsem od toho čekal, to jsem dostal, takže...
Everest (2015)
Já tyhle filmy miluju, v jakémkoliv zpracování. Takže žádnou výtku.
Ex Machina (2014)
Komorní, ale dobré.