Recenze (73)
Krvavý Valentýn (2009)
3D super!
Miloš Forman: Co tě nezabije… (2009)
Krásný dokument o Miloši Formanovi. Je vidět, že je to sympatický člověk a za to ho hodně lidí respektuje a mají ho rádi. Doporučuji!
2012 (2009)
Připomínalo mě to jako všechny katastrofické filmy dohromady.
Falco (2008)
Sex, drogy a Rock and Roll
Speciální jednotky v akci (2008) (seriál)
1. díl: **** 2. díl: ** 3. díl: ***** 4. díl: ****
Gympl (2007)
Tento film je hlavne urceny pro mladší generaci….Je dobře propracovsny a dobře udelany akce na metro atd. je videt ze se na tom podileli i writeri jaky malojou uz několik let akorat tech akce by tam mohlo bejt vic. Jinak stim to filmem sem spokojenej.
Kdo přežije - Čína (2007) (série)
Tato řada se mě tolik nelíbila, všechna vyloučení až na to Jamese se dali čekat několik kol dopředu. Nebylo to vůbec napínavé. Jen škoda Frostyho že vypadl tak brzy, myslim že by měl na vítězství....
Kdo přežije - Fidži (2007) (série)
Yau-man je nejlepší!
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
Chtěl sem dat 4 ale je to na me moc kratky takze za 3*
U2 3D (2007) (koncert)
tohle byl zazitek opravdu uzasnej koncert i kdyz u2 neposloucham...doporucuji