Recenze (80)
Andělé a démoni (2009)
původně sem chtěl hodnotit 10:58 ... ale nestihl sem to :-))))
Atentát na střední (2008)
SPOILER: jediný důvod proč sem ten film doukal až do konce je, že sem čekal jestli Mischa Barton ukáže poprsí :-)
Big Brother (2005) (pořad)
Kolik člověk potřebuje vidět této zhovadilosti, aby mohl hodnotit ??? Ovšem toto hodnocení není ani tak o konceptu, jako spíše o protogonistech ... tak pak jeden díl snad může i stačit :-)))) Ale, takový EXPERIMENT ... to je jiné kafe :-)))
Bojovník (1997)
Music: IGGY POP
Buly (1992) (pořad)
Vítkovice ***** :-)))))
Cesta (2009)
Film sem viděl těsně po přečtení knihy ... velká chyba ... film je natolik věrnou adaptací, že se po pár minutách začnete příšerně nudit. Jediný ústupek filmovému divákovi je v tom, že se film snaží lépe nastínit vzniklou situaci, což podle mě není vůbec nutné, neboť příběh může být zasazen do libovolného postapokalyptického scénáře.
Covid-19: Svět v nebezpečí (2020) (TV film)
…a pátý jezdec je Strach
České století (2013) (seriál)
Masaryk 50%; Mnichov 63%; Heydrich 65%; Gottwald 65%; Slánský 40%
Česko Slovensko má talent 3 (2012) (pořad)
...neviděl sem předchozí řady ... do dnešního dne tam byly ** ... ale oznámit účinkujícím konec telefonicky překonává všechny fantazie ... jaký smysl, mělo co bylo doteď ... hnus na entou ...
Deep Purple - Come Hell or High Water (1994) (koncert)
...Ritchiho entrée s kelímkem vody i jeho odchod stojí určitě za zhlédnutí ... pokud ho chcete zažít v lepších chvílích tak California Jam koncert je takřka povinností ... pro mě Coverdale není úplně top, ale závěrečné zapálené pódium fakt stojí za to ...