Sabrewulf

Sabrewulf

Vladislav Bartoň

Česko

19 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 8 14 21 27
    • 9.5.2020  23:11
    V zajetí démonů 2 (2016)
    odpad!

    Ten odpad není jen za encyklopedii všech možných klišé, ale především za dvě anomálie, které se v tomto typu hororů objevují docela často a které už mi lezou krkem fest. První je klasická absence pudu sebezáchovy, kdy CELÁ rodinka naprosto jasně ví, že u nich straší, ale přesto pořád v domě zůstává jak parta retardů. V jedničce to bylo vyřešeno tím, že bylo rodince řečeno, že duch je s nimi spjatý, takže i když by se odstěhovali kamkoliv, stejně byl by stále s nimi. Ale tady? Do háje, dokonce i policajti vidí na vlastní oči, jak se tam sám od sebe pohybuje nábytek, DISTANCUJÍ SE OD TOHO a scéna na druhý den, jak ta kráva blbá jde z nákupu suverénně do stejného domu, to už mě málem trefil šlak!!! Oni se to ještě snažili nějak okecat, že nemají peníze na bývání jinde... takový ubohý, nesmyslný alibismus. No ale ta druhá věc je ještě horší. Pohodlně se usaďme, zapněme mozkové závity a pojďme se společně dobrat k tomu, co nejspíš celou dobu při sledování těchto duchařin nevnímáme/ ignorujeme. A to - duchova motivace ZPŮSOBU STRAŠENÍ. Jasně, můžeme ještě odbočit k motivaci duchů obecně, tedy o co konkrétně jim jde. Co se týče pohybování předmětů, tam je to jasné: Nějaká ztrápená duše neodešla do nebe, zůstala na místě úmrtí a potřebuje pomoct. Nechce nikoho cíleně strašit, ale jen na sebe upozornit, což udělá tím, že sebere všechny své možné síly a způsobí přesun nábytku, padání předmětů atd. OK, povolá se kněz, vysvětí místo, duše je osvobozena a putuje do nebe. Zvonec konec. Tady už jde ale o cílené strašení. Pokud by šlo duchovi o posednutí člověka, tak logiku strašení by jsme taky vyřešenou měli, v jedničce totiž mluvili lovci duchů o fázích, které zahrnovaly oslabení člověka a ovládnutí, dá se tedy argumentovat, že duch potřebuje člověka oslabit, což udělá strašením a pak jej snáze ovládne, jenže tady mu o posednutí nejde. Trochu si bokem rýpnu do jedničky a vlastně všech vymítačských hororů - pořád mi uniká pointa posednutí člověka duchem, smysl toho trošku padá na držku, ale nebudeme tyhle typy duchů ztrapňovat (a že by to šlo) a věnujme se čistě tomuhle. Proč tedy straší, je mi záhadou. Nechce osvobodit, není to ani velký kápo satan, který sbírá duše do pekla, nebo se jimi živí, to by dělal ve velkém a úplně jinak, ale dobře, bylo tam řečeno, že chce aby umřeli, tak proč to neudělal hned? Mohl po komkoliv vrhnout nůž, schopnosti na to měl, ale kašlem na to a pojďme už konečně k jádru pudla. Proč tenhle duch (stejně jako duchové v mnoha hororech) straší TAK, jak straší?!! Proč, do prdele, jede jako stín postavy po zdi, dojede k obrazu, na kterém je zobrazená jeptiška od hlavy po ramena, vezme ten obraz do rukou, blíží se k hlavní hrdince a drží ten obraz před sebou tak, že ramena ducha jsou zarovno s rameny jeptišky, z pohledu hlavní hrdinky jde tedy o zrakový jev, že duch s hlavou jeptišky na ni kouká skrze prázdný rám. Proč taková komplikovaná EFEKTNÍ ŠAŠKÁRNA?!!! Jako vážně si zkuste představit sebe v pozici ducha, jak jste v místnosti: "Tak co dneska udělám, včera jsem si hrál na schovku a ukazoval se jako starý dědek na křesle a pak u televize, nebudu se pořád opakovat, tak já nevím, třeba tu holku přilepím na strop, bude bžunda, no a teď co s ní, už tam visí, nějak mě to nebaví, tak ji posadíme zpátky na zem, já nevím, co třeba... co třeba otočit kříž na stěně, ale je jich tu plno, tak otočím všechny, ale néé všechny naráz, to by byla nuda, pěkně postupně je budu otáčet... hmmm... pojedeme zleva doprava --- a jak je otočím všechny, tak uděláme na holčičku velké baf!" /// Kurva, proč?!!!! To jako tomu duchovi z toho stojí péro, roztírá si po svém těle ectoplasmu a masturbuje:"Oh, to jsem byl ale dneska efektní a nápaditý!" Tak nějak? Nebo po tom, co skončí, řekne těm lidem: "Vypadalo to dobře? Lekli jste se? Nebylo to moc stereotypní? Tak nic, nechme si něco na zítra, čau." /// Tak já vám odpovím zrovna, proč prostě jen nezařve někomu do ucha a zmáhá se tak pracně s takovým divadýlkem. On chce být totiž efektivní PRO DIVÁKY. Aby se nenudili a neodešli z kina třeba. Samozřejmě o žádných divácích vědět nemůže. Jenže filmaři se už v tom strašení tak zaplantali, že ztratili soudnost a jejich čím dál víc efektnější strašení v daném světě úplně postrádá logiku. Proto budu mít vždycky radši ty primitivní tahy na bránu v podobě toho, že prostě chce někdo někoho sežrat, hotovo, dvacet. A když už duchařiny, tak podané jinými pravidly viz např. Silent Hill, ale ne tyto rádobyinteligentní pičárny. A to i když budeme chtít přijmout pravidla čím dál víc otravnějších Wanovek, pořád zůstávají megakiksy jako ten, že duch chce zabít chlapa s holčičkou, má takovou sílu, že s ženskou běžící na pomoc, mrdne silou o stěnu, ale ty dva visící z okna prostě nepopostrčí a nepopostrčí. Demence. Jistě, řeknete si - ale takhle detailně můžeš pitvat každý horor, abys mu podrazil nohy, jenže tady jde o to, jak si tahle šaškárna strašně hraje na realitu jakože podle skutečné události a podobné kydy, takže: Chceš realitu Wan? Tady je. Prásk odpad!

    • 9.5.2020  23:06

    Rodinka něco hledá, někdo z nich nechtěně udělá zvuk, objeví se monstrum, dotyčný/á se potichu strašně ksichtí viz filmový plakát, ustrašeně krčí, koumá, jak se z té šlamastiky dostane. Rodinka někde je, někdo z nich nechtěně udělá zvuk, objeví se monstrum, dotyčný/á se potichu strašně ksichtí viz filmový plakát, ustrašeně krčí, koumá, jak se z té šlamastiky dostane. Rodinka se někde přemístí, někdo z nich nechtěně udělá zvuk, objeví se monstrum, dotyčný/á se potichu strašně ksichtí viz filmový plakát, ustrašeně krčí, koumá, jak se z té šlamastiky dostane... A tak pořád dokola. Poprvé je to super, potřetí už to smrdí a po stopadesáté neskutečně irituje. Z toho vyplývají dvě věci: 1)Proč někdo na jednom nápadu, který je sice fajn, ale rychle se ohraje, staví celý film? Tohle by fungovalo v rámci jednoho dílu v seriálu, nebo jedné části filmu, kde se rodinka dostane do nějaké takové krajiny a vyplní to 40% stopáže, ale celý film stereotypně otravovat jedním schématem? S tím souvisí bod 2)Ty vole, to by fakt někdo chtěl TAKHLE žít?!!!! Pochopím situaci, kdy by rodinka zjistila, že někde v dalekém městě je pevnost s armádou a do tohoto bezpečného místa by putovala. Jasná motivace k přežití, k nějakému cíli, ale trčet na nějaké farmě a jak úplní idioti se furt potichu strašně ksichtit viz filmový plakát, ustrašeně krčit a koumat, jak se z té šlamastiky dostanou? Zvlášť když se fajnovky chudáčci lidi cítí naprosto omezení a zbavení svobody po obyčejné týdenní karanténě kvůli koronaviru, fakt bych chtěl vidět toho, kdo by měl nervy na takovýto bezcílný, nejistý život. A to samozřejmě nepočítám, jak tu logika dostává na prdel, naprcat si v takovém světě mimino, armáda nejspíš položená na lopatky a celá plejáda protiřečí na téma - na co monstrum reaguje a na co ne, ale to tu lidi popsali od A do Z za mě.

    • 9.5.2020  23:04
    Iron Man 2 (2010)
    ****

    Jeden z těch filmů, které čím vícekrát vidím, tím víc se mi líbí. Pořád tam nacházím další a další detaily, studuji ty výstupy, projevy a baví mě to fest. Lidi si stěžují na pouhé dvě akce, ale ruku na srdce - berete kvantitu nebo spíš kvalitu? K čemu mi je každou chvíli akce v IM3, když je naprosto nezáživná a ještě ke všemu epilepticky sestříhaná? Tady nejen, že je natočená jasně a přehledně, ale navíc takové Monako, to je scéna, která se tak zařeže pod kůži! Nástup Ivana je sakramentsky stylový a originální. Řeknete Thor 2 = prázdno, řeknete Iron man 3 = prázdno, ale řeknete Iron Man 2 a prásk! Hned vidím badass Rourkeho s absolutně kůl vizáží a laserovými biči, jak porcuje formule. Jedna z mála komiksovek, ve které mě baví i všechno kolem (vata) a to především díky hercům jako Downey nebo Rockwell (konkrétně druhý jmenovaný si roli slizkého zbrojaře totálně užívá) a režii, která všechno kočíruje s naprostou lehkostí a uvěřitelností (soud). Navíc nejde o vyloženě primitivní rubačku, ani o rádobyintelektuální pohled (tragický Temný rytíř povstal), ale o příjemný zlatý střed, který mi nejvíc vyhovuje. Bohužel, možnost páté hvězdičky ruší přítomnost Johansson. Ano, vážně. Byť je šukézní, už dávno nejsem puberťák, abych nad ní slintal, ale jde především o to, že skoro ze všech scén, ve kterých se objeví, se vytrácí ta lehkost o které jsem psal. Působí strašně uměle a nastrčeně. Ona jednoduše NEUMÍ hrát a celou tuhle nádheru kazí. Škoda.

    • 9.5.2020  23:02

    Série F&F se nepřekvapivě stává parodií sebe sama, dokonce i ten ježek Sonic už si z toho dělá srandu. Každopádně, kdyby někdo chtěl vědět, co přesně znamená výraz >sračka<, tak naprosto prvotřídní učebnicová pomůcka vystavená v kabinetě za sklem, by bylo všechno kolem závodu a párty v mrakodrapu. Nedovedu si představit, koho má ohromit to ultimátně vlezlé a povrchní kroucení zadků v minisukýnkách / bikinách a rádobysexy tanečky ve zpomaleně/zrychleně/zpomalených záběrech. Kýbl sraček. Normálně něčemu takovému bez diskuzí odpad, zvlášť když finále je ze všech 007 dílů nejslabší, přesto jednu hvězdičku dávám za Tonyho Jaa a hlavně za příjemné překvapení -neškodný spoiler- že si tvůrci uvědomili, že Tony není jen tak tuctový pouliční bitkař a proto neumře tím, že by ho někdo přepral. P.S: Dwayne je pořád otravný a nudný.

    • 9.5.2020  22:59

    Samozřejmě se akce díl od dílu stupňuje do absolutní zhovadilosti, za všechno hovoří Supermanský let přes most, nebo nekonečná vzletová dráha, ale tady musím dát alespoň tu jednu hvězdičku, protože scéna s tankem je fakt dobrá (tedy až na toho Supermana). Dwayne je tu ještě rychlejší a zběsilejší... ehm, chci říct otravnější a nudnější.

    • 9.5.2020  22:58

    Pokračování se začíná vymykat z rukou, připomíná mi to Harryho Pottera. Ten by se taky divil, co se z toho za pochodu stalo na konci, i když první díly tak EVIDENTNĚ zamýšlené nebyly. Akorát tady se místo přehoupnutí z pohádky pro děti na něco rádoby dospěláckého a temného, přehoupneme z pouličních automobilových závodů na agenty 007 s přestřelenou akcí. Borci by s trezorem neujeli ani 100 metrů. Dwayne je tu strašně otravný a nudný.

    • 9.5.2020  22:57
    Rychlí a zběsilí (2009)
    odpad!

    Jako já dokážu v popcornovkách i ve zralejším věku překousnout nějaké nelogické serepetičky, ale jen v případě, že se jedná o takové ty jednorázovky, kdy se na obrazovce děje 10 věcí a jedna/ dvě z nich jsou blbiny. Celý úvod s cisternou je ale ten typ, kde je špatně 10/10, třešničkou na dortu je pak finální naháněčka v dolech, která regulérně uráží inteligenci diváka a byla by pitomá a nereálná i kdyby byla ve sci-fi filmu.

    • 3.5.2020  15:22
    Stíhači Red Tails (2012)
    odpad!

    Haha. Jasně, válka byla vlastně strašně sranda. Hej, mén, musíme se vrátit na základnu, máme palivo už jen na pět minut. Né, však přiletíme na skopčácké letiště a všechny letadla jim tam rozstřílíme levou zadní a nikdo nás netrefí. Haha, to jsme jim to dali, co vy na to pane Hitler, haha strašně sranda. Héj mén, kam letíš, musíme na základnu. Né, pozdravíme křižník, jedno letadýlko udělá nálet a způsobí mu škody, samozřejmě opět niggu nikdo netrefí. Haha, ty jsi blázen, haha, strašně sranda, tak teda konec legrace a letíme zpátky. Nene, ještě udělám jeden nálet, haha. > Říkám si, tak teď už to černoušek schytá, bude pykat za aroganci<. Ale kdeže! Černoušek udělá druhý nálet, křižník s tím jedním letadýlkem div nepotopí a opět ho nikdo netrefí. Haha, to jsem jim to dal, haha, strašně sranda. Toho skopčáka rozstřílím čelním náletem, haha, to jsem mu to dal, jsem děravý jak řešeto, ale haha, sranda. /// Absolutní urážka všech obětí světové války. P.S. Už mi lezou krkem ty, vymazleňoučké, uhlazené, dokonalé, ale ve výsledku strašně nereálné a umělé CGI výbuchy a destrukce (lokomotiva).

    • 3.5.2020  15:20

    Klipovitá sračka. Ritchieho gangsterská klipovitost se do fantasy absolutně nehodí, pro mě to mělo naprosto odpudivý, až dávící efekt (Artušovo vyrůstání je už na pomezí nechtěné parodie). Law a Bana jsou tam za trest, z jejich výrazu ve tváři šlo jasně vyčíst, jak je to nebaví a jak si uvědomují v jaké cipovině to hrají. Dramaturgie úplně v háji, nemá to atmosféru, gradaci, v podstatě ani nevím, o co tam vlastně šlo. Když se tak nad tím zamyslím, tak vlastně ani nepřicházím na to, proč je tenhle režisér tak strašně úspěšný? Co je na těch jeho filmech tak zvláštního? Dodnes jsem na to nepřišel. P.S: Záporák s kosou by si možná jednu hvězdičku zasloužil, ale to by nesměl být tak krkolomně rozpohybovaný.

    • 3.5.2020  15:19

    Tento film má úplně stejnou zvláštnost jako Valerian a město tisíce planet. A totiž - na jeho zfilmování se čekalo tak dlouho, že mu všechny jiné, dříve natočené filmy stihly vykrást všechny nápady a tak paradoxně jako ta největší vykrádačka působí právě on. Prostě koukám, zívám nudou a koulím očima ve stylu "to si mám z toho jako sednout na zadek nebo co?" Nutno dodat, že Scarlet už je v těchto rolích na jedno brdo otravná jak něco. Skoro by člověk po tomhle a Lucy řekl, že vůbec neumí hrát. Rozhovory, ve kterých jeden mluví japonsky a druhý anglicky - tragikomické.

    • 3.5.2020  15:17

    Po letech už to není taková pecka jako v dětství, ale pořád jde o příjemný film, který má svou originalitu a nedotknutelnost (rozuměj, nemá žádné pokračování, ani obdobný film). Vždycky jsem se tetelil blahem, když někdo schytal šipku. Zajímavé je, že tam nehrají žádné profláklé tváře z osmdesátek, což přidává na sympatiích.

    • 3.5.2020  15:14
    V oku hurikánu (2018)
    odpad!

    Počkej, to si jako děláte prdel? To byly moje první slova, když se u finálních titulků objevilo jméno Rob Cohen (na začátku jsem to nějak přehlédl). Jasně, on nebyl nikdy žádný geniální áčkař, ale pořád měly ty jeho filmy jakýs takýs profi look. Tohle od prvních momentů působilo jako nějaké fan made z youtube. Už jenom ty ksichty byly tak strašný a laciný castingový přehmat, že to fyzicky bolelo. Hlavně Grace jakožto tvrďácká agentka a ten záporák? Toho vzali filmaři někde v Bulharsku v prodeji potravin nebo jak? Opět průser v podobě toho, co amíci ve všech filmech o tornádech neumí, nebo ignorují - váha objektů a gravitace. Těžké objekty vítr odnese, zatímco lidi kousek od toho si vesele stojí na zemi apod. Finále je třešnička na dortu, hlavně to rozplynutí obřího hurikánu během pár sekund do jasné oblohy se sluníčkem, to fakt píše.

    • 3.5.2020  15:12

    Absolutně nepobírám smysl existence tohoto filmu. Nejde o nějaký překvapivý thriller, který by na konci šokoval tím, že ta nevinná dívka je skutečně vrahem, protože nám to film prozrazuje hned od začátku včetně názvu. Zbývalo by tedy alespoň soudní drama, které by mohlo zaujmout postupným rozplétáním důkazů, které by pak vedly k usvědčení a následnému pověšení té svině na prvním stromě, na což jsem já osobně od začátku čekal. Ani to ne, když ji osvobodili. Jděte do prdele, dokonce ani soudní přelíčení nemají žádný smysl, protože neprobíhá předkládáním oněch důkazů, ale jen prachsprostým domněnkováním, jelikož si to žalobce jen usmyslel (byť měl pravdu) bez jakýchkoliv pevných pilířů. Prostě ona je vrah a tečka. Demence.

    • 3.5.2020  15:11

    Je tam Trhač, April, Želvy, Tříska, Rocksteady, Bebob, Krang, Technodrom, Casey Jones... Tak proč to, sakra, vůbec nefunguje? Protože tam není žádná pamětihodná akce, žádná pořádná bitka (jsou to ninjové, proboha!) a dvojka záporných mutantů sice má být z těch hloupějších, jenže tady jsou za úplné blbečky.

    • 3.5.2020  15:09

    Nejlepší díl a všichni Zelenotrávníkofilové si můžou víte, co. Renner je přece jen uvěřitelnější než Damon, děj je víc uchopitelnější a samozřejmě akce je mnohem přehledněji natočená a zapamatovatelná (v tom baráku je libová).

    • 3.5.2020  15:09
    Jason Bourne (2016)
    *

    Furt to samé dokola. Bourne furt jenom zdrhá a zdrhá, tajné služby ho furt nahání a vystopují div ne podle smradu z hoven a celý film je furt točený kameramanem - amatérem a stříhán střihačem -dementérem.

    • 5.4.2020  01:30
    Piráti na vlnách (2009)
    odpad!

    Nechápejte mě zle, proti filmu jako takovému nic nemám, ale 60. léta mi byla vždycky neuvěřitelně odporná. Něco tak odpudivého se vidí málokdy. Móda, účesy, hudba, tance - vše k zblití. Taky nesnáším rádia. Když do toho přidám ty rádoby rebelské kecy dýdžejů, puberťačky se do toho hihňají a lidišky strašně cool začnou na hnusnou hudbu tančit ty hnusné tanečky, tak je hned sranec na světě.

    • 1.1.2020  00:12
    Čarovný kamínek (TV film) (2019)
    odpad!

    Co to je za posranou módu, strkat poslední dobou do pohádek kladné postavy svázané s roubíkem v hubě? Duch nad zlato, Kouzelník Žito, Princezna a písař, Princezna a půl království a teď tohle? To má být pohádkově poetické? Ale od začátku. Vizuál vypadal pěkně, krásná příroda, vykradený Hobitín taky vypadal hezky, oživlý strom dokonce úchvatně. A... to je dámy a pánové všechno. Jak už tu bylo několikrát zmíněno - lesní bytosti tu byly úplně zbytečně, jen na oko, stejně jako němá dívka (proč je němá?) stejně jako čarovný kamínek, o kterém by to mělo být, ale nebylo. Dabing příšerný, obzvlášť ten přiteplený dospělý hlas za toho skřítka. Co však tuhle blbinu posílá do odpadu, je to, že z jednoho blba (slovy JEDNOHO), co chce vykácet les, jsou posraní všichni vesničané a ze kterým nezmůžou nic ani lesní vládcové, ti velcí lesní vládcové, kteří umí ÚPLNÉ HOVNO! Žádný respekt, žádná kouzla, jen naprosté nuly, které jsou tam jen proto, aby tam byly. Hlavní hrdina posránek se nechá svázat, chtějí ho oběsit na stromě - oh jak pohádkově poetické - a zatímco Petr Máchal vymlátil půlku regimentu, tak tenhle pičusek jen čumí a ani ten hadr neumí z huby vyplivnout. Hlavní záporák neuteče z lesa pobodaný včelami, ani zastrašený nějakými bytostmi, ani hnaný vesničany s vidlemi, ani mu hlavní hrdina nenabančí. Celé to, dámy a pánové, vyřeší až fotřík, co přijede na úkor bonznutí, dokonce i toho posránka musí rozvázat ženská. To co je za zkurveninu? Co si z toho mají děcka odnést? Když jediný nadřazený člověk dupne, že mají všichni držet hubu a krok? Žádný trest? Nic? Prázdno jak v makovicích těch dvou slepic, co to celé sesmolily? Hnus!

    • 1.1.2020  00:11

    Nebudu se rozepisovat o Gottově příšerné slovenštině, u které jsem zprvu myslel, že se jedná o nějakou ukrajinštinu, ani o jeho příšerném hraní, ani o divném ději s kletbou vycucanou z prstu, ani o příšerných písničkách, které nejsou v pohádkovém stylu, ale v takovém tom odporně muzikálovém, ani o hrozně vypadajícím digitálním drakovi a jeho ještě horším papundeklovém dvouhlavém kolegovi. Co mě prostě na této katastrofální pohádce štvalo nejvíc, bylo to celkové podání. Ano, pohádka je primárně pro děti, ale Rapoš (často i Troška) si prostě usmysleli, že pro dospělé nebude vůbec a i ty děti nebudou ani 10tileté, nýbrž úplné mrňata. Výsledkem je, že např. při papundeklovém drakovi povídajícím si s dětmi, jsem se vrátil do dob, kdy jsem ve školkovském období sledoval pásma pohádek ve Studiích kamarád či se Štěpánkou a čertíkem Bertíkem. Nutno dodat jednu důležitou věc. I v těch 6ti letech jsem se u výstupů čertíka Bertíka ošíval trapností. V tu chvíli jsem to nedokázal takhle definovat, ale i tehdy tam byl podvědomý pocit, že to je dětské až moc. Nabízí se tedy otázka: Proč dělají z lidí takové degeny? Proč ty pohádky nemůžou být podané tak jako s Čerty nejsou žerty či O statečném kováři, které mi v dětství připadaly dospělé a i v dospělosti se pohled na ně vůbec nezměnil? To tvůrci nikdy nebyli dětmi, nebo jim až do deseti let připadalo strašně čupr koukat na SuperMufa a Tryskomyšky a hihňali se u toho jak mrňata jen proto, že se to hýbalo? Každopádně podívaná pro masochisty.

    • 1.1.2020  00:11

    Technicky famozní, jenže studené jak ten tygří čumák. Celé se to motá jen kolem toho, že tygr chce zabít malého cigoše. Úplně samoúčelně, bez nějakého hlubšího smyslu. Cigoš ho nijak neohrožuje, nijak mu neubližuje, ale on ho prostě chce zabít. Kolem toho se dějí naprosté zbytečnosti a plno vaty, která je vizuálně úchvatná, ale bez emocí. Co filmu strašně ubližuje, je to, že zvířata se chovají moc reálně, což vypadá pěkně, ale je to nuda. Když dělám rodinný film, tak by se digitální zvířata měla chovat ve stylu animáků. Jinak je z toho takový schizofrenní kočkopes. Ani práce s reálnými zvířaty, ani animácká bžunda. Přesně tohle očekávám i od nového Lvího krále jenže ten bude, počítám, ještě horší, protože tady byla alespoň interakce CGI zvířat s cigošem. Hvězdy jen za technickou stránku.

    • 1.1.2020  00:10

    Silně předvídatelný kýč, chlupatý drak, Bryce je s tím svým "opileckým" kukučem na facku už od Jurského světa, hudba je místy dost mimo (od začátku je rozjuchaná, jak při nějakém finále), písničky jsou strašné sračky. Úplně zbytečný film, ani nevím, za to ty hvězdy. Snad, že mě to nijak výrazně neštvalo a nějaké to poselství (i když už 100x obehrané) tam je.

    • 1.1.2020  00:07

    Majstrštyk. Spousta skvělých nápadů, nádherný vizuál, který si poradí i bez CGI (scenérie se slonovinovou věží bomba) a krásná hudba s nesmrtelnou písní v čele. A pak také obsah, co chytne za srdce. V dětství jsme u jednoho kamaráda poslouchali audio kazetu pořád dokola, ty repliky znám nazpaměť.

    • 26.12.2019  22:02
    Čertí brko (2018)
    odpad!

    Neposlouchatelná pohádka. Ano, správně - ne nekoukatelná, ale neposlouchatelná. 1) Všichni mluví jak Pepíci z Václaváku. Pozor, všichni! I na královském dvoře, pardon, na královskÝm dvoře. Dokonce i sám Lucifer, byl v tomhle skvělEJ hele, viď. 2) Všichni mluví strašně rychle, agresivně, moderně. 3) Proboha, už někdo konečně zakažte Slovenám mluvit česky. /// Hnus. Hlavní hrdinka byla na facku, jak byla na všechny protivná. Politické narážky trapas, to v pohádce nemá co dělat. No a děj jakýsi nijaký, to už jsem ale nevnímal, protože to bylo takové audio utrpení, že jsem to, nasrán, v půlce přepnul, hele. P.S.1: Protivnej film. P.S.2: Viď.

    • 26.12.2019  21:58
    Princezna a půl království (TV film) (2019)
    odpad!

    To se nikdo z tvůrců a kladně hodnotících diváků nepozastavil nad absolutní zhovadilostí scénáře? Tedy konkrétně nad tím, že značnou část stopáže (celý prostředek) je nám cpán do hlav uměle natahovaný děj, který VŮBEC NIC NEOVLIVNIL a neměl nejmenší smysl? Že prostě Honza mohl jen tak vběhnout do kostela a vyzvat s kladivem prince na souboj i bez všech těch trapných serepetiček předtím? Čím se všichni nechali oblbnout, že tomu vstřelili tak vysoké hodnocení? Princip krájeného salámu či vařené žáby, že? Budeme si všichni po kouskách zvykat na špatné NEpohádky, až úplně otupíme. Vždyť je to jen pozlacené hovno! Mně bylo tak strašně stydno (!) za to celé pletení biče z hovna. Jak se pořád vařilo z vody, zvlášť na konci při naháněčce s kočárem, kdy se film zoufale snažil být megavtipný, megaepický, že má spád a tak, ale pořád šlo jen o odvádění pozornosti před tím, jaká je to zbytečná věc. K tomu připočtu lacinost a pohodlnost vůbec neukázat souboj s drakem (který by to aspoň slušně nakopnul). Hned první záběr na princeznu v lese s puštěnou mlhou z mlhostroje byl tak laciný, že působil ještě hůř než televizně. A pak jeden obří problém v dnešních pohádkách - nevěřím jim to. Když šel kovář Mikeš do chalupy na vesnici, viděl jsem kováře Mikeše, jak jde do chalupy na vesnici. Když šel tady Honza do chalupy na vesnici, viděl jsem herce z konzervatoře, jak jde do zapůjčeného stavení v nějakém skanzenu. Nefunguje to. P.S. Eben neskutečně toporný.

    • 26.12.2019  21:56

    Vypište si seznam hororových klišé a z těch prostě poskládejte film. To už ani nejde myslet vážně. Jsou hororová témata, která mě neomrzí nikdy, pokud jsou aspoň slušně napsané (zombie, upíři), ale duchařiny v domě už prosím ne! Kolikrát ještě budu čumět na osobu, duchem tahanou po zemi za nohy někam do tmy? Uffff!!!!! Scéna, kdy se samovolně pomalu odšroubovává žárovka a hrdinka rychle staví pod žárovku žebřík a zatahuje ji zpátky, aby nezhasla, už byla parodie.

    • 26.12.2019  21:56

    Strašně zkratkovité. V podstatě jakýkoliv vývoj ve filmu (hlavní postava se seznámí a dá dohromady se svou ženou, cesta nahoru v mafiánském žebříčku) je sfouknutý voiceoverem v pár sekundách. Celý film je poskládaný jen z útržků, které moc nedrží pohromadě. Affleck je tu hrozně dřevěný. Hvězdičky jen za odprásknutá mafiánská prasata.

    • 26.12.2019  21:55

    Docela fajn pohádka s neprovařenou norskou mytologií. Vážně se to točilo u nás? To Norové nemají hezkou přírodu? Ale nedá mi to, si nerýpnout ohledně docela do očí bijícího zákysu. SPOILER --- Pokud hlavní hrdina zvedne ruku se zrcátkem, aby posvítil na Trolla "prasátkem" z vycházejícího slunce, jak je možné, že Troll stojící ve stejné rovině jako hrdina, dávno neschytal sluneční světlo přímo od slunce, když byl o hodně vyšší? Bylo tak těžké, aby hrdina byl na nějakém vyvýšenějším místě, třeba na stromě?

    • 7.12.2019  23:08
    Stopy spravedlnosti (2017)
    odpad!

    Chcete slyšet velmi vtipný vtip? Film Velké Británie 2017(!), současnost - teroristický útok v Londýně(!). Kdo se k útoku přihlásil? Malá nápověda - začíná to na "I". Ano, milé děti, hádáte správně, je to ... IRA (smajlík válející se smíchy po zemi a plácající rukou o zem jakožto gesto "už dost, bolí mě břicho"). Vy tupí angličtí bobíci, komu to jako cpete? Svoji zemi máte tak zavšivenou muslama, že už ji z toho nedostane ani ten váš fraškoidní, sto let odkládaný Brexit a vy nám budete takhle DRZE lhát do očí? Tvl, vždyť ta IRA snad už ani neexistuje, naposledy aktivní tak v roce 2005? No nic, nebudeme si zvedat tlak, tak pokračujem. I když se odprostím od té propagandistické šaškárny, pořád mohlo zůstat u toho, co už je v popisku. Jackie prostě přijde při teroristickém útoku IRA (smajlík válející se smíchy po zemi a plácající rukou o zem jakožto gesto "už dost, bolí mě břicho") o své blízké a začne se mstít. No a tady je další kámen úrazu a dost velké WTF. On se totiž tak nějak nemstí těm teroristům, ale policajtům a tajným službám za to, že mu nechtějí dát jména! Ufff! Dobře, já sám, když bych přišel o někoho blízkého, taky bych nehleděl nalevo a napravo a klidně skřípnul i ruku zákona, abych své pomstě dostál a viníky dostal, jenže tady se to táhne dobrých 80% filmu! A to nemluvím o tom, že je to tak strašně blbě a na sílu podané, že jsem s Chanem vůbec nesoucítil, naopak působil jako záporák, skoro až fanatik. Msta zkorumpovanému zákonu skvěle funguje ve Ctihodném občanu, tady to spíš dost otravuje. On se Jackie tuším na konci k těm teroušům snad i dostane, ale to už nevím jistě, páč už mě to tak sralo, že jsem to sledoval jen na půl oka, skoro vůbec. Představa, že by Jackie kopal prdele slimáckým teroušům je prostě moc lákavá a mohl z toho být super akčňák, ale to by nesmělo být tak postavené na hlavu. Je smutné, že mezi kritickými komentáři jsem našel jeden jediný (!), který na tyto dva zásadní body (IRA místo Islámu + msta úplně jinde než čekáme) upozorňuje. Chtěl jsem dát aspoň jednu hvězdu z úcty k Jackiemu, ale po tom, co se zjistilo, že nedávný (skutečný) útok slimáka na Londýnském mostě se stal po tom, co na nějaké přednášce už pár lidí zranil a vyhrožoval, že budovu vyhodí do vzduchu a přesto nikdo nezavolal policii, dávám jasný odpad. Ale hlavně že Češi a Poláci jsou pro vás, bobíky, póvl, že? No tak vy hlupáčkové, hodně štěstí s ochranou před IRA (smajlík válející se smíchy po zemi a plácající rukou o zem jakožto gesto "už dost, bolí mě břicho").

    • 7.12.2019  23:06
    Kluk od vedle (2015)
    odpad!

    To už nestojí za koment. Prostě blbeček, co zaspal posledních 30 let kinematografie se vytasí s takovou směsicí klišé, že už to ani k smíchu není. To by bylo úplně pitomé i jako kamerové cvičení studentů prvního ročníku. A za omráčení záporáka + nechám ho ležet jen tak, aby zase mohl vstanout, bych scénáristy zavíral do vězení.

    • 7.12.2019  23:04
    Fotr je lotr (2000)
    *****

    Strašně nedoceněná komedie. Krom pár fekálních (doslova) vtípků se jedná o humor mnohem inteligentnější, než ve většině současných Hollywoodských komedií (či v pokračováních série). Ta neuvěřitelná smůla, co provází Grega, ta zoufalá snaha, zalíbit se budoucímu tchánovi a hlavně TA BEZMOC, kdy už neví, jak by odpovídal, aby to bylo to "správné", kdy se snaží uhýbat pravdě ve formě obkecávání a beztak cokoliv, co odpoví, se staví proti němu, to je něco tak bombastického, že s každým dalším sledováním mě to baví víc a víc. Nejpikantnější je na tom to, že jednu takovou osobu ve stylu DeNirova Byrnese osobně znám a vždycky, když jsem s ní byl v kontaktu, tak dialogy probíhaly se stejnou Gregovskou bezmocí ala neodpovím upřímně, ale vyberu z hlavy nejvhodnější odpověď, která by se mohla zalíbit. Scéna v převlékací kabince (....takže mi řekni pravdu! - Dobře ................................................. Jacku, já nevím o čem je řeč) geniální!!

<< předchozí 1 2 3 4 8 14 21 27