Poslední recenze (8)
DJ Popelka (2019)
Horší jak stánek s polibky, ale stále mrda
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Do 26. dílu je Death Note tím nejlepším seriálem, který jsem zatím viděl. Příběh o souboji dvou geniálních mladíků vytváří takové napětí, že jsem se jen stěží mohl od obrazovky odpoutat. Seriál naprosto bez problémů vystrčil Sherlocka z pomyslného trůnu nejlepšího detektivního seriálu. Soundtrack je na velmi vysoké úrovni a dokáže z naprosto nezáživných činností udělat něco extra. Bohužel kvalita seriálu s posledními 10 díly značně upadá, ale stále je to v celku dobrá podívaná. I přes své chyby je ale Death Note úžasnou ukázkou toho, že anime opravdu není pouze pro děti a rozhodně bych ho doporučil komukoliv.
Agent (2019) (seriál)
Pokud od Agenta očekáváte přehršel akce a přestřelek, tak jste tu špatně. Na rozdíl od jiných "špionských" seriálů je tento natočen podle života skutečného agenta izraelského Mosadu. Čekejte tedy spíše intrikování a politikaření. To ale rozhodně neznamená, že se budete nudit. Právě naopak. Cohen zvládá zahrát postavu Eliho Kohena naprosto na jedničku. A stejně dobrá je i realističnost celého seriálu. Myslím si, že seriál by měl vidět každý, kdo chce pochopit, jak fungují agenti tajných služeb v reálném světě.