Recenze (3 407)
Mizerové navždy (2020)
Super to bolo. Aj ked dost ine ako su ocakavania. Vlastne sme konecne po rokoch dostali dostojne temne pokracovanie prvych dvoch Smrtonosnych zbrani. 8/10
Svítání (2009)
Silu napadu dokonale prebija nevyuzity potencial. Prva pol hodina, ked sa zoznamujeme s pravidlami sveta je velmi fajn. Potom sa to vsak zlomi a po celkom originalnej nahanacke sa film rozpadne. Z potencialnej zanrovej udalosti sa tak stane iba lepsie becko so zaujimavymi, no strasne lacno riesenymi temami. Hawke v pohode, Dafoe dost mimo. 5/10
Richard Jewell (2019)
Klasicky Eastwoodovsky pomaly, filmarsky precizny, uzasne zahrany a hlavne silny kusok. Vsetko je na svojom mieste a clovek zasne ako niekto tesne pred devatdesiatkou dokaze dorucit tak suverenny film. Velmi silnych 8/10
Fantastická čtyřka (1994)
Cakal som ultimatne guilty pleasure a ono je to iba uplne tradicne rutinne becko, ktore ma podporu v dobrej predlohe a slusnej hudbe. Myslim, ze pokojne to mohlo ist do distrubucie. Inak je celkom zaujimave, ze mame tri rozne adptacie a kazda je zla uplne inym sposobom. 2/10
Podtrženo, sečteno! (1991)
Mila zabava, Cameronova verzia je vsak niekde uplne ale uplne inde. 6/10
Hlava 22 (2019) (seriál)
Dobre to bolo. To epizodicke rozpravanie je pre serialovu formu idealne. Kniha aj film sa mi pacili trochu viac (aspon co si pamatam), ale aj toto bolo spravne stiplave, krute aj dojemne. Skoda akurat monotonnych akcnych scen (viem, ze to bol zamer, ale...) a maleho rozpoctu. 8/10
Kde je moje tělo? (2019)
Adams Family Origins: Thing. Ale vazne. Krasny dospely animak, ktory ma vsak nechytil za srdce az tak ako by si zasluzil. Atmosfera je podmaniva, vizual takisto a skladatel sa tiez snazil. Problem je, ze postavy mi prilis neprirastli k srdcu. Slabsich 8/10
Cena moci (2015)
Nemastný neslaný filmík so solídnym Cagom.
Ostrov Dr. Moreau (1996)
Teror. Ja som vedel, ze to nemam doplnat. Poslednu pol hodinu som nevedel ci spim a snivam alebo na to stale cumim 2/10
Maják (2019)
Genialne nasnimane, ozvucene aj zahrane . Ale obsahovo (aj ked som sa v tom orientoval) to islo uplne mimo mna. V jednotlivostiach a konkretnych scenach sa to blizi k dokonalosti. Ako celok ma to vsak uplne neoslovilo. VVitch mi sa mi pacilo viac. Ale velmi pekne to doznieva a dalsej projekcii sa nebranim. 8/10