Recenze (3 405)
Duna: Část druhá (2024)
Krásna ukážka filmárskych možností a budúca klasika, ku ktorej sa budú vracať ďalšie generácie. Rozhodne nie geniálne, ale určite výnimočné a strhujúce. 9/10
Všichni lidé budou bratři (2023)
Zamiloval som sa do tej štruktúry a demýtizácia Dubčeka takisto potešila. Možno trochu dlhé, no celý čas pútavé a autorsky silné
Muž, který stál v cestě (2023)
Silná téma potiahne aj realizačné kotrmelce 7/10
Men (2022)
Garland sa utápa vo vlastnom egu. Takže pár geniálnych scén, veľa vaty a málo uchopteľný výsledok
X (2022)
Pornočasť skvelá, no s nástupom vyvražďovačky tomu prekvapivo spadne reťaz. Ale vo výsledku zaujímavé apodnetné. Len to mohlo byť omnoho lepšie 7/10
Karaoke blues (2023)
Strašne som sa nudil a nevyvolalo to vo mne nič. A pár minút milých scén to nezachránilo. Za mňa esencia toho, prečo nemám rád podobnú nezávislú tvorbu. 5/10
Hrozba smrti (2024)
fajn akčné béčko, ktoré ale chce hrať inú ligu na akú reálne má. Fanúšikom žánru tak radšej odporúčam originál. Ten je vo svojej priamočiarosti, naivnosti a atmosfére predsa len zábavnejší a odzbrojujúcejší. 5/10
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Veľmi zábavný blockbuster. Prvé dve tretiny vynikajúce, potom sa preklopí do bordelu. Najviac potešili dlhé scény bez slov a hromada atrakcií. Výborná zábava a škoda, že sa vo finále tak uletelo. Mohol to byť monster ekvivalent Rýchlo a zbesilo. To znamená: úplne blbé a maximálne zábavné. Takto je to iba úplne blbé a veľmi dlho maximálne zábavné...a na konci otravné . Ale stále najlepší dil série. 7/10
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Kruté zlyhanie na úrovni Smrtonosnej pasce 5. Bolelo to.
První znamení: Přichází satan! (2024)
Omnoho lepšie, než som si dokázal predstaviť. Aj tak ale nedosahuje vrcholov žánru a ostane zabudnutý. Napriek dielčim kvalitám a ambicióznosti nie je totiž úplne vyladený. V rámci mainstreamovej žánrovej produkcie však ide o silný nadpriemer. A ako prequel jedného úžasného filmu ide o viac než solídny kúsok. Niekde na úrovni dvojky. 7/10