Recenze (3 407)
Ženy sobě (2011)
Prvú hodinu ma to nebavilo. Postavy ma nechytili a humor bol over the top. Ale potom sa niečo zlomio a ten film som začal mať rád. scéna s kupovaním šiat je samozrejme peklo. čistých 7/10, ale keď vidím hodnotenia okolo musím zaokrúhliť smerom hore.
Zlodějka knih (2013)
Ideálny film pre sviatočného diváka.Je to fajn, nenaštve, nenadchne, neublíži. proste normálna dráma na ktorú si za týždeň nespomeniete
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Ako psíček s mačičkou písali scenár a ukuchtili Amazing Spider-Man 2. Strašný dramaturgický a scenáristický bordel pripomínajúci TF2. Ale herci sú chvalabohu super, romantika OK, akčné scény vynikajúce a Zimmerova hudba v spojení s obrazom funguje fantasticky ale aj tak sa to na Raimiho trilógiu absolútne nechytá. Najslabší Spidey 7/10
Byzantium (2012)
Interview s upírkami je prekvapivo vynikajúce. Keby sa záverečných B - čkovo akčných minút vymenilo za niečo atmosférickejšie a osudovejšie mohol to byť jeden z top 5 upírskych filmov. 9/10
Zpátky do ringu (2013)
Čistá "šesťdesiatka". Sly a DeNiro sú vynikajúci. Škoda že v takto priemernom filme . Je to fajn, ale mohlo to byť super. Stačilo mať dobrého režiséra.
Životy těch druhých (2006)
V rámci modernej nemeckej kinematografie malý (teda skôr veľký ) zázrak. 9/10
Nejlepší léta našeho života (1946)
Nádherný old school Hollywood.
Trhliny (2009)
Pokus o babskú verziu Dead Poets Society. Audiovizuál je výborný ale celé to kazí otrasne hrajúca Eva Green.
Socialistický Zombi Mord (2014)
Rozkošná blbina, kde sa smejete s tvorcami a nie tvorcom.
Kick-Ass 2 (2013)
Takže nakoniec jediný problém je, že to nerežíroval Vaughn a nudný soundtrack. Wadlow zvláda prácu s postavami aj ukočírovať príbeh ale strašne veľa stráca pri matných akčných scénach.