Recenze (11)
F1: Touha po vítězství - Série 6 (2024) (série)
Drive to survive byl už od první série dost povedený seriál, ale poslední dvě série jsou tip top. Zřejmě už i každý v F1 vnímá Netflix jako neodmyslitelnou součást jejich sportu, a tak se do dílů postupně dostává i přirozenost při natáčení. Už nemáte takový ten pocit, že je to dění staged pro produkci, a to je super!
Simpsonovi - Série 34 (2022) (série)
Je pozitivní, že se i v nových sériích najdou epizody, alespoň trochu připomínající staré díly. Bohužel většina epizod je jen výplň „aby nějaké díly byly“. Většinou bez pořádného děje a s ideologistickou Lízou.
Tesla (2020)
Dobrý nápad, hrozné provedení. O Teslovi nebo Edisonovi tady nebyl ještě žádný film vyjímaje dokumentů. O to víc mě mrzí že tato falešná naděje skončila tak fatálně. Absolutně nepochopitelné prostřihy na ženu Googlící si významné osobnosti nebo Edison s mobilem v ruce mě opravdu zarazily. Teď už jsem viděl opravdu vše. || 30% ||
The Last of Us (2023) (seriál)
No tak jo, za mě vcelku zklamání. Jde vidět že se do této série už propsala Netflix ideologie (protlačit na sílu LGBT+, non-binary, …). Celkově byly díly nevyvážené, jednou byl díl, který by vydal za dva, jindy se zase vůbec příběh neposunul. Kinematografický zážit byl samozřejmě fajn, to se snad už dá v dnešní době u takto očekávaného seriálu předpokládat. || 55% ||
Eli (2019)
Člověk vlastně přemýšlí, která je to dobrá, a která ta zlá strana. Celkově zmatený film. Ikdyž se zde našlo pár dobrých scén, jde o lehčí nadprůměr.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Bezpochybně jeden z nejlepších seriálů. Když se chce, tak to Španělé fakt umí. Doufejme že už nepřijde žádné znovuvzkříšení, aby zkazilo dokonalý konec 5. série, protože líp to zakončit nešlo.
Emoji ve filmu (2017)
Bylo zajímavé vidět, jak lidi dokážou napsat scénář pod vlivem návykových látek.
The Grand Tour - Skandi-film (2022) (epizoda)
Top jako vždy. Některé scény vyvolané na sílu podle scénáře, ovšem v dnešní době zcela pochopitelné.
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Trochu jiné pojetí staré dobré klasiky.
Babovřesky (2013)
Na tenhle film se nedá nahlížet jako na "klasický film". Nejen že je mířený na velmi malý okruh lidí, co opravdu pochopí a ocení scénář, ale také se asi nikomu nechce dívat na film co má 130 minut. Mně se to jako normálnímu nenáročnému divákovi líbilo a ač první půlhodinka byla suchá a bez děje, dál už to mělo lepší úroveň. Vtípky pobaví, každej si musí přiznat že jo. Upřímně mít tenhle film jiného režiséra aby to nebyl "Troškův film" a trošku zkrácenou stopáž, je to majstrštyk.