Recenze (189)
Vražda v Orient expresu (1974)
pěkné
Třetí muž (1949)
85% opravdu podařený kousek, který, pokud je pravda, že zraje jako víno, rád shlédnu ještě jednou. hudba opravdu výjimečná..
Gilda (1946)
pěknej to film-noir, k dokonalosti stačil jen trochu více propracovaný děj ale jinak dobrý. Jediné co mi opravdu vadilo byla hra Gildy na kytaru - 50 akordů a jen jeden přehmat?? asi to byla i kytarová star.... :)
Děkujeme, že kouříte (2005)
vtipná a svěží komedie... 70%
Maltézský sokol (1941)
perfektní 90%
Hvězdný prach (2007)
příjemná pohádka a překvapivě dobře povedený příběh. to jsou přednosti tohoto filmu. podle mě mu není moc co vytknout... že by bývaly triky lepší s více penězi je jedno, scénář taky ušel. Na můj vkus ale až moc kouzel zavánějících spiritismem ubírá na kvalitě snímku.
Její zpověď (1929)
Velké překvapení a zklamání v jednom. Někde musí být chyba, zřejmě jsem tento nesporně kvalitní film zcela nepochopil. Hodně scén je opravdu dobrých, třeba několik rukou, nebo knife, knnife, ale celek, zvláště z počátku je dosti u tahaný a nudný. Jediným oživením je mistrovo cameo s nezbedným klukem ve vlaku.. 55%
Příběh z Filadelfie (1940)
Parádní monverzačka plná vtipu a i o překvapení je postaráno...90%
Šaráda (1963)
pěkný a cekem překvapující konec
Fanny a Alexandr (1982)
no cemment