Poslední recenze (354)
Fallout - Season 1 (2024) (série)
Som plakal prvých minút, keď padli bomby - moja oblúbená herná RPG séria, ktorú si vychutnávam od roku 1997 sa dočkala vlastného seriálu! Nechýba typická štylizácia a brutalita Falloutu, len ikonickú vetu "War never changes" zabudli. Trocha mi nesedia zmutované abominations - medveď aj vodná príšera pôsobia skôr groteskne ako z 1950´s Ed Wood movies než desivo. Takisto zbrane (Lucyina needler pistol, Titusov guľomet, Maximusov motion sensor) pôsobia ako lacné plechové atrapy. Príbeh je klišé - quest za mocným artefaktom, ktorý umožní ovládnuť Wasteland a všetko sa zo začiatku veľmi rýchlo udialo, seriál má až príliš dynamický spád. Zatiaľ ziaden woke shit, akurat ze mlatia belosi cernochov, zbytocne projektuju producenti hate a racism. Woke shit ALERT: ten BOS vojak, co mu dali ziletku do boty neni transgender??
Avatar: The Way of Water (2022)
Lepšie než prvý diel, neprerušované konštantnými virtuálnymi vstupmi a výstupmi do sveta Pandory cez Avatarov ako v jednotke a tým pádom väčšie zžitie s obyvateľmi útesov Metkayina. Okrem klišé postáv Jake Sully a Neytiri udržiava pozornosť pri ešte dlhšej stopáži Colonel Miles a náčelník Tonowari a k srdcu mi prirástli Kiri a Lo’ak s Tulkunom. Prekvapivo aj na nevkusnú neónovú faunu a flóru si už pomaly zvykám. Pre deti opäť krásna rozprávka 3,5*
Avatar (2009)
Na druhé pozretie po 14 rokoch sa mi páčil viac ako v 2009, možno tým, že som si pozrel EXTENDED verziu, ktorá má o plných 12 minút viac. Stále ma ale ruší nevkusná neónová fauna a flóra, ktorej art style pripomína generickú tvorbu AI za jeden víkend - o to väčšie sklamanie, že sú výtvorom legendárneho štúdia Stana Winstona. Film ide podľa Hollywoodskej šablóny, zlo v podobe korporácie podporovanej armádou je až príliš čiernobielo vykreslené. Pre deti krásna rozprávka 3,5*