Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Miluju Simpsonovi,strávil jsem s nimi spoustu času a nesmazatelně patří do mého života, poslední série už nejsou tak špičkový, ale pořád skvělá zábava. Pro mě jednoznačně nejlepší kreslený seriál všech dob. Nikdy mě neomrzí.
Živí mrtví (2010)
Teorie velkého třesku (2007)
Já ty magory miluju.
Hra o trůny (2011)
Prvních pár dílů jsem trochu bojoval, jestli to vůbec sledovat dál, nakonec jsem se rozhodl pokračovat. A udělal jsem kurevsky dobře. Vynikající seriál, kterej můžu jen doporučit. Totálně jsem tomu propadl.
M*A*S*H (1972)
Moje nesmrtelná srdcovka, znám už snad všechny díly i pozpítku, ale stejně je to pořád úžasný. Seriál plný vtipů a smutku, života i smrti a hlavně geniální nezapomenutlné postavy. A musím se přiznat, že ukončovací epizoda mě vždycky rozbrečí.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Červený trpaslík (1988)
Pro mě obrovskej kult. Můžu vidět milionkrát a neomrzí to.
Chalupáři (1975)
Jednoznačně nejlapší český seriál. Kultovní hlášky, řada vynikajicích herců, nezapomenutelné momenty a hlavně spousta klasický český srandy.
Hospoda (1996)
Na tenhle seriál můžu koukat do nekonečna.
Lucky Louie (2006)
Tak tohle je nářez, sprostej, zvrhlej a naprosto geniální. Tenhle malinkej sitcom je narvanej drsným humorem, ale zároveň svým způsobem odkazuje na životní pravdy nezaobaleně a říká na tvrdo humornou formou, jak to mezi lidma chodí. Každej díl má tuny hlášek, trochu černýho humoru a především žádný téma tu není tabu. Vynikající