Recenze (4 010)
Prcek - Vzestup (2017) (epizoda)
Hodně dobrý a divoký díl... No moc si toho ten jeho zástupce neužil... Jinak začíná přituhovat a kupit se mrtvol... No těším se na další díl
Prcek - Tunel (2017) (epizoda)
Slušný úvodní díl do seriálu... Jo jo obchodovat s drogami není tak jednoduché a snadné jak by se mohlo zdát... Na druhou stranu když se někdo snaží a myslí mu to tak to jde... Mimochodem ten tunel byl fajn... No snad se to udrží...
Malý Sheldon - Odchod ze školy a medfordský zázrak (2023) (epizoda)
Chudák Missy takhle si rande nepředstavovala 😀😉 Že by Sheldon našel investora... Chudák taťka se snaží a ono nic... 😅😅😅 Slušný díl...
Malý Sheldon - Právnická hantýrka a cizí intimní partie (2022) (epizoda)
Super díl plný hlášek i vtipných situaci... Ať žije boj mezi Církví a Videopůjčovnou... No nevím jestli je Hříšný tanec tak hrozný 😅😅😅 Chudák Sheldon jak s ním manipulují 😉😉😉
Očista: Volební rok (2016)
Super pokračování akčních filmů plný akce, přestřelek i soubojů... Sice ten konec byl až moc "sluníčkový" stejně jsem si film užil...
Výbušnej koktejl (2021)
Super film plný přestřelek, akčních soubojů i zajímavého děje... Rozhodně stojí za zmínku a shlédnutí... Ten konec byl fajn...
Temný Kraj - Loupežníci pokračování (2017) (epizoda)
Slušný díl a super konec... Mimochodem tu ženskou bych chtěl potkat, byla to pořádná mrcha...
Malý Sheldon - Tvrdší oříšek a zamluvený komiks (2022) (epizoda)
Jó jó internetové připojení pomocí vytáčeného připojení... To byly časy 😅😅😅 ne jak dnes! Hmm setkání s rodiči Mandy bylo dosti divoké... Ten konec byl fakt super - tady máš dolar a kup si čokomlíko 😅😅😅😅
Malý Sheldon - Ošklivý auto, nevěra a pořádnej fotbal (2022) (epizoda)
Ať žije tajné kasino v prádelně a půjčovně videokazet 😅😅 Hmm, že by ho Mandy pomalu vzala na milost 😉🤔 Jinak super díl...
Kozoroh 1 (1977)
Super film a ano tak nějak se točí přistání ve vesmíru 😅😅😅 Jinak ten konec byl fakt super a neměl chybu... Mimochodem ta honička vrtulníků a letadla byla opravdu působivá...