Recenze (4 010)
Kobra 11 - Jed (1998) (epizoda)
Opravdu hustá epizoda plná akce i mrtvých.. Ten zaporák je, ale dobře šílenej
Kobra 11 - Smrtící sláva (1998) (epizoda)
Super díl s Scooter v epizodě to se prostě nezapomíná...
Profesionálové (1977) (seriál)
Za ty roky již samozřejmě klasika asi není moc co dodávat... Prostě se to chce jen dívat a užívat si to....
Profesionálové - Zabiják s dlouhou rukou (1978) (epizoda)
Super epizoda plná akce i vtipných hlášek.... Ta závěrečná scéna v kanclu jak šmírují tu kočku puškou je super...! Nejlepší je hláška Cowleyho na tu holku...! PS:pochybuji, že by se s ní dalo střílet na 3 kilometry, ale co je to seriál
Chobotnička (1983)
Úžasný film plný hlášek, akcí i krásných žen.... Není co vytknout a navíc Moore se na Bonda opravdu hodí...! Ta scéna jak se spustí z balkonu pomocí šátku je nádherná...
Muž z Hongkongu (1965)
Další taškařice s Belmondem, plná akcí, krásné přírody a nádherné Ursula Andres... Jinak Belmondo je v plné síle, srší humorem i kaskaderskými kousky...
Lovci zločinců - Náprava (2011) (epizoda)
Ress má zase plno práce a musí použít všechno umění k záchraně Zoe, která umí zařídit nemožné...
Iron Man (2008)
Super řežba, akce, kvalitní masky i slušný námět.... Prostě to chce vypnout mozek a užívat si to, nic jiného v tom není a nedá se očekávat... Prostě komerční film na vydělávání peněz na filmu a prodeji cetek okolo...
Doktor Martin: Záhada v Beskydech (2018)
Ať žije Topinka, který je fakt exot, doktor Martin se vůbec nezměnil a Lída se zakulatila + má krásně vnady.... Hledání trpaslíka a jeho pokladu je vtipné... Ta manželská poradna i ordinace je krásně natočená i vtipná... "Letadlo je přetížené tak musíme něco vyhodit.." :))) Kde jsou ty busty...?! :P lol tohle prostě nemá chybu PS:Elizaveta Maximová je opravdu krásná a pořádná kočka, která byla bonusem....
Kobra 11 - Krátký oddech (1998) (epizoda)
Zajímavě podané záběry a námět... Slušně sehrané a hlavně super konec...