Recenze (23)
Poslední představení (2020) (seriál)
Dechberoucí zmapování éry nejlepšího sportovce všech dob ! Dokument, ale napínavý, dojemný, nabízející možnost pochopit jeho přístup k basketbalu, ale vlastně ke všemu co dělá. Někdy sice ne zrovna sympatický, ale je to přesně to co odlišuje průměrné nebo výborné od nejlepších. Býk tělem i duší.
Mr. Mercedes - Season 3 (2019) (série)
Strašně ve mně tahle série evokuje seriál Fargo. V tom nejlepším možným směru. Sice trochu bez toho černého humoru, ale jinak situacemi úplně.
Odhalení (2019) (seriál)
Mrazivá záležitost, úžasné herecké výkony.
Papírový dům (Netflix verze) - Série 3 (2019) (série)
Rozjíždělo se to pomaleji a nějaké věci mě tam vyloženě štvaly, přesto mě to minimálně od poloviny vtáhlo a fungovalo to.
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Tohle je fakt špatný. Bez děje a stokrát převařené hity, tomu už chyběl jen možný příchod kouzelníka.
Zone Blanche (2017) (seriál)
Pět hvězdiček za úžasnou atmosféru serialu
Nezvěstní - Série 2 (2016) (série)
Za dlouho nejlepší co jsem viděl. A to jsem už viděl celkem dost.
Poslední cyklista (2014) (TV film)
Z prvního dílu jsem byl nadšen, těžce jsem ale vystřízlivěl po shlédnutí dílu druhého. Z mého pohledu hodně povrchně zpracováno, bez patřičného vysvětlení, s malým komparsem, bez kterého prostředí ghetta v Terezíně nebylo možno věrohodně zobrazit. Hodně mi vadily i některé nelogičnosti, jako např. to nesmyslné chování matky hlavní hrdinky po příchodu do Osvětimi, kdy opustila svou dceru.
Hořící keř (2013) (TV film)
Bravurní seriál / film po všech stránkách, počínaje režií, scénářem i hereckými výkony skvělé T. Pauhofové, I. Trojana i např. V. Kotka. Zachycujíc takto významnou událost v našich dějinách je jen s podivem, že látku natočila soukromá televize a s polskou režisérkou.
Koleje osudu (2013)
Ano, bylo to takove predvidatelne, a dalo se s latkou mozna nalozit lepe, nic to ovsem nemeni na mem pocitu, ze to byl vyborny film s vybornymi hereckymi vykony, a samozrejme velice silny.