Recenze (157)
Slečna Drsňák 2: Ještě drsnější (2005)
Sandra Bullock je sice krásná ženská, ale jako herečka nic moc...:-(
Muži na stromech (2006) (seriál)
Po prvním díle jsem byla nadšena, následující díly měly trochu kolísavou úroveň...nu, jsem zvědavá na další řadu, jestli to nebude jen klasická "nastavovaná kaše"! - jinak souhlasím s Reinišem. :-)
Ďáblíci (2003)
Čtvrtá hvězdička jen kvůli Garymu - zajímavé téma, ale myslím, že z toho režisér mohl vytáh nout i víc... Jen jsem nepochopila, proč český název zní "Ďáblíci" ???
Dům duchů (1993)
Dost dlouhý a tudíž náročný na sledování - ale silný příběh, který v divákovi doznívá ještě dlouho...
Mary Reilly (1996)
Z tohoto dílka jsem byla rozpačitá - docela překroucený Stevenson, takže ačkoliv Malkovich hrál výborně, tenhle film mě nechytil...
Stepfordské paničky (2004)
Knižní předlohu jsem nečetla, tak nemohu být tak zklamaná jako jiní komentátoři...Originální horůrek - i když by se asi dal zpracovat lépe...
Air Force One (1997)
Brrr- ubohá agitka... body tomu dávám jen za Garyho výkon!
Goyovy přízraky (2006)
Čekala jsem, že bude lepší... :-(
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Na celém Harrypoterovském cyklu mne zajímá jen Sirius Black...takže nemohu posoudit, zda mají pravdu harrypotterovští fanoušci, kteří tenhle díl považují za jeden z nejlepších, ne-li nejlepší vůbec...na díly bez Siriuse Blacka jsem nekoukala...
Andělská tvář (2001)
Škoda, škoda, škoda!!! Tak krásná předloha a tak promrhaná!