Recenze (83)
Extrémní rodiny (2012) (pořad)
Odporny hyenizmzus, je mi z toho na grcanie...
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Po tom co som vydrzal pozerat (a aj pocuvat!) az dva diely - inak ako odpad hodnotit nejde! ...navyse som nepostrehol ani ziadnu suloz tak o com to vlastne ma byt? :)
Úkryt (2011)
Prvu hodinu sa nic nedeje. V druhej hodine sa najprv tiez nic nedeje - ku koncu sa ale nieco zacne diat...avsak nevieme co. Pre mna uplne zbytocne stravene dve hodiny, zato sa vyborne bavim na tych ospevnych komentaroch co tu su...to snad nemozete mysliet vazne ludia :)
Alenka v říši divů (2010)
Nuz ja som teda uplne spokojny...pokial sa tymto smerom maju uberat nove Disneyovky tak fajn - tesim sa na dalsie...
Farmář hledá ženu SK (2010) (pořad)
Slovenskooooooo :)
Bez servítky (2009) (pořad)
Ty vole to su luzri... EDIT: S odstupom casu, kedze to tlacia pred spravami a je tazke sa tomu uplne vyhnut...pridavam este jednu hviezdicku! Pokial tam nevyberaju samych poloretardovanych ludi tak sa na to aj celkom da pozerat... EDIT2: a po case este jednu hviezdu, podlahol som a natlacili mi to do hlavy asi :)
Detektív Kripta (2009) (seriál)
V podstate uz podla ocakavani katastrofalny scenar, hrozni herci...nudne, nepresvedcive bez naznaku nejakeho napadu ci originality...slovenske serialy davaju hodnoteniu "odpad" uplne novy rozmer...
Ink (2009)
Uplna kravina ktoru vsak "zachranuje" genialny soundtrack! Iba vdaka nemu som to dokazal pozerat do polky a potom pretacat na koniec, inac by som to vypol po par minutach...
Jackass: The Lost Tapes (2009)
No tazko hodnotit, ocakaval som bonusove nezverejnene zabery takze som bol sklamany kedze ide len o veci nevydane na dvd avsak odvysielane na MTV. Su to ale uplne klenoty zo zaciatkov Jackassu takze hodnotim ako povodny Jackass teda 5*.
Jezdci Apokalypsy (2009)
No aj napriek tomu ze je to obcas trochu naivne, predvidatelne, gycove, zle zahrane a silno...ehm...dajme tomu ze "inspirovane" niektorymi inymi znamymi filmami - bavilo ma to. Nemozem si pomoct :) Fajn krimi thriller...