Recenze (83)
O oblakoch,o skalách,o vode (1993) (TV film)
Prekrasne zabery po kvalitativnej stranke vynimocne na dost slusnej urovni, Sebanova hudba fajn...nuz ale tazko sa zrovnava so supermi z produkcie BBC...ale urcite je to aspon porovnatelne!
Detektív Kripta (2009) (seriál)
V podstate uz podla ocakavani katastrofalny scenar, hrozni herci...nudne, nepresvedcive bez naznaku nejakeho napadu ci originality...slovenske serialy davaju hodnoteniu "odpad" uplne novy rozmer...
Alenka v říši divů (2010)
Nuz ja som teda uplne spokojny...pokial sa tymto smerom maju uberat nove Disneyovky tak fajn - tesim sa na dalsie...
Posel (2009)
A to som prvu polku filmu bol presvedceny o tom ze sledujem vynimocny film, po dlhej dobe skutocnu pecku...no ale potom sa to zacalo uberat uplne divnym smerom a vyslovene som sa nudil a trpel pri tom...skoda.
Princezna a bojovník (2000)
Priserne sa vlecuca nudna hovadina v ktorej sa vsetci spravaju jak uplne pribrzdeni mentali...nechapem ako som to dokazal dopozerat az do konca - snad kvoli super hudbe...
Dr. House (2004) (seriál)
S odstupom casu pridavam aj piatu hviezdicku, postupne som sa do toho serialu uplne zamiloval...kebyze si este raz vyberam vysoku skolu tak idem na medicinu :)
Dealer III (2005)
Grandiozny zaver trilogie...masterpiece! Nechapem ze takato chutovka sa nestala klasikou zanru ale ostala viacmenej nepovsimnuta...
Dokonalá bouře (2000)
Pozrel som si to len kvoli knihe ktoru som cital - neocakaval som vela ale bol som milo prekvapeny, pri filme som dokonca skoro trpel morskou chorobou...
Rodná zem (1953)
...ale "pekne" tu vidno tie zhubne nasledky sialenej komunistickej ideologie. Bez druzstiev, sudruhov (traktorov a elektrarni) by (to) bolo lepsie...
Prorok (2009)
Velka skoda tej sialenej stopaze a niektorych odvceci scen...