Recenze (126)
4 jezdci (2008)
Je mi veľmi ľúto dať tomuto filmu "odpad", ale len preto, lebo sa tu nerozoberala nejaká debilná téma ako napr. v Disaster alebo Epic movie.
Pravda o Charliem (2002)
Neviem, či náhodou tento film nebol od Jonathana Demma len nejaký nepodarený vtip. Človek, ktorý dokázal natočiť výborného Manchurianského kandidáta, perfektnú Philadelphiu a geniálne Mlčanie jahňiat (za ktoré ma mimochodom Oscara) toto určite nemyslel vážne. Herci sú síce v pohode, ale všetko ostatné je až na smiech. Tuším, že som tento nepodarok ani nedopozeral do konca.
Na cestě bez návratu (2009)
Cesta bez návratu má jednoznačne najprimitívnejší a najdebilnejší scenár. Toľko sprostých hlášok sa len tak ľahko nevidí ("K čomu mi bude toto malé dievča ?..Neboj sa, ona vyrastie, to ti sľubujem") Carradine a Madsen museli byť vážne sfetovaní, zdrogovaní a sfajčení, že že sa na tento projekt nechali nahovoriť.
Poslední noc (2009)
Jednoznačne najhorší Seagalov film, aký kedy mal.
Pirát silnic (2007)
Prirovnanie s Napoleonom Dynamitom už v komentároch spomenuté bolo, ale spomeniem to zas. Film a hlavne postavy mi svojou zábavnou stupiditou pripomínali práve Napoleona. Bavilo ma to vtedy a bavilo ma to aj teraz, preto je moje hodnotenie vysoké.
Krvavá pěst (1989)
Takýchto filmov už bolo snáď tisíc. Každý jeden má taký istý dej. Dvaja bratia, obidvaja bojovníci, jeden z nich zomrie záhadnou smrťou a ten druhý brat sa ocitne na nejakom bojovom turnaji. Ako stále. Samozrejme nemôže chýbať šikmooký trenér a nejaká prsatá blondína, ktorá si hneď padne s hlavným hrdinom do oka. Niektorým takýmto filmom sa nejakým zázrakom podarí dostať do priemeru (napr. Van Dammeovky:)). Toto však nemalo ani štipku režisérskeho umu, ani kúštiček herectva, súboje boli veľmi smiešne a o primitívnom scenári ani nehovorím. Nemôžem inak ako dať odpad.
Náš vůdce (2008)
Pred zhliadnutím som čakal niečo podobné ako tiež nemecký film Das Experiment z roku 2001. Náš vodca mal inú myšlienku a trochu iné posolstvo. Film má trošku pomalší rozjazd, ale poslednou polhodinkou, keď sa to všetko vyostrí, sa to všetko vykompenzovalo. Pre mňa úplne neznámi herci zvládli svoje úlohy celkom dobre. Snímok som mal možnosť vidieť v kine, a preto som mal z neho parádny zážitok, aj keď Náš vodca nebol až tak napínavý ako už spomínaný Experiment.
Soudní síň (2008) (pořad)
Hviezdičky len preto, že sa dosť často na tom poriadne smejem.
Futurama (1999) (seriál)
Ďalšie geniálne dielo od tvorcov Simpsonovcov, ktoré ani netreba bližšie predstavovať. Niekomu možno sadne viac Homer a spol., a niekomu zas viac Bender a spol.. Ja som ale ten prvý prípad:)
Travička zelená (2008)
Veľmi slušne natočená komédia s marihuanovou tématikou. Z obyčajného priemeru alebo až podpriemeru ho vyťahuje hlavná dvojica hrdinov na čele so Sethom Rogenom a originálnejšia zápletka ako v podobných komédiách. Film omnoho prevýšil Harolda & Kumara alebo How High...