Recenze (15)
Matka roku (2023)
Celkom dobrý Akčný film od Poliakov, aj hlášky.
Tátova volha (2018)
Toto Polívka nemohol zahrať určite bez alkoholu, ten výraz tváre, čistý Alkoholik, asi jako já, toto len tak každý len tak nezahraje, Je to proste Valašský Král!
Vabank (1981)
Jedným slovom, Výborne, zjavná inšpirácia slávnejším ,,Podrazom.
Báječná dovolená (1988)
Nemôžem si pomôcť,ale mne sa to veľmi páčilo aj keď komédie z USA nemusím,J.Candy bol proste borec.Tá scéna z medveďom ma proste dostala, tak som sa už dlho nezasmial na komédii z USA. Odpočívaj v pokoji John!
Železný šéf (1977)
Vynikájúci Giuliano Gemma v úlohe prefekta Moriho a ešte lepša Morriconeho hudba. Výborný film, no proste klasika a tá Sicilská atmosféra ktorú dokázali vytvoriť len talianský tvorcovia 70 rokov.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Jednoznačne za 5 hviezdičiek, Neprekonateľný Jiří Sovák !!!!
Emil i Lönneberga (1974) (seriál)
5 hviezdičiek z nostalgie ,dnes sa už take seriály netočia a je to velká škoda pre deti.
Past (1997)
Myslím že je to velice slušný Thriller a výborné herecké výkony D. Quaida a D. Glovera. 70% je pre mňa minimum!!
Záhada Blair Witch (1999)
Tak z tohoto filmu ozaj nešiel strach ,pozeral to aj môj 10 ročný vnuk a čudoval sa či to to je vôbec horor. Nechápem ako sa niekto mohol báť keď sa tam dokopy nič nedialo tých par záberov akože strašidelných bolo na môj vkus velice slabých!
Poloviční šance (1998)
Belmondo a Delon dve hviezdy francuzkeho filmu hrajú ako za mlada,len je na škodu že nemajú viac spoločných filmov a už asi viac ani mať nebudú takže ŠKODA!!!