Recenze (6)
K zemi hleď! (2021)
Totální slabota..označení komedie dost pokulhává, zasmál jsem se jen jednou a jinak celý film byl tak nějak celý předvídatelný.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Nezvládli jsme víc než 50 minut...tohle je opravdu sebemrskačství.
T2 Trainspotting (2017)
Za mě vyložený odpad. Jednička je super, ale tohle jsem dokoukal jen kvůli jedničce.
Pařba v Bangkoku (2011)
Nezvládl jsem ani dokoukat..
Czech Made Man (2011)
Český film co mě za posledních několik let opravdu zaujal..opravdu jsem se pobavil a nebýt hodně špatného konce filmu, tak dávám za 5...doporučuji pro všechny co se chtějí pobavit ..
Sedm divů technické civilizace (2003) (seriál)
Nebylo to špatné, jen mi vadilo jednostranně vybrané "divy" a to mi vadilo hodně. Jinak zpracování nebylo špatné. Čerpají z deníků, případně dobových záznamů a chvílemi to je "nudné"...