Recenze (128)
Duna (2021)
Po hodině velkolepé trikové podívané jsem to vypnul...a vůbec mě neláká to někdy dokoukat.
Nikdo (2021)
Přemýšlím (asi marně), proč má někdo potřebu natáčet takové stupidní a debilní komedie...ale asi je to jediná možnost západní společnosti, jak se "hrdě" vyrovnat s existencí ruské mafie, která ji přerůstá přes hlavu.
Ženská pomsta (2020)
Do konce jsem nevydržel....typická česká moderní komedie (tedy tragédie...)
Nový svět (2005)
Docela mě udivuje, že režisér takového filmu si není schopen ohlídat třeba takové detaily, jako je použití strojně řezaných desek na stavbu kulis domů a staveb z 16.století...pravidelné kruhové stopy po kotoučové pile jsou patrné všude, kam se kamera podívá....
Silverado (1985)
Na moje gusto moc "naleštěný" western...i přes dobré herecké obsazení.
Tajemná záře nad Pacifikem (1980)
Děj docela prostoduchý a předpokládatelný závěr, herecké výkony...no ono nebylo moc co hrát. Ale za mě 3 hvězdičky za perfektní záběry fungování letadlové lodě a letecké techniky! Milovníci letadel si prostě přišli na své.
Hlava 22 (2019) (seriál)
Jeden z mála případů, kdy "remake" slavné předlohy od Mika Nicholse mě pobavil ještě víc, než Nicholsův originál. Kniha je ovšem kniha...
Poslední aristokratka (2019)
Jednu hvězdičku za paní Balzerovou...ale ani ona není schopna zachránit tuto prostoduchou a prázdnou rádobyveselohru.
Narušitel (2019)
Jen díky mnoha pěkným záběrům letadel dvě hvězdičky...jinak škoda práce a materiálu.
Julieta (2016)
Nejvíce mě uchvátila kamera: vynikající kompozice a barevnost jednotlivých záběrů...kochal jsem se. Děj už tak poutavý nebyl...