Recenze (805)
Absolvent (1967)
...a protože to Kleopatra tak krásně popsala ve svém komentáři nebudu to nijak dál kazit a jen s tím tiše souhlasit...
Adamova jablka (2005)
Adamova jablka jsem si protrpěl od začátku až do konce!!! Adam je opravdové hovado! Ivan je pro mě neuchopitelný blázen ve svém světě! Celá tahle směs je pak dokonalá ale pro mě tak absurdní, že je prostě nestravitelná! Je to opravdu zážitek, jen to neni můj cup of tea...
Agent bez minulosti (2002)
...jo a kdybyste NÁHODOU nevěděli jak se dostat z Marseille do Ženevy BEZ IDENTITY tak se zeptejte agenta Bourna:-D Akce je ale bezchybná!!! A když je mi těžko pouštím si tenhle film. Protože on je Bourne na začátku v pěknejch sračkách. A nepovolil!!!
Ali G Indahouse - Film (2002)
RESTEKP!!!
Amadeus (1984)
Vrytý pod kůži. a vydrží tam celý život!!! Škoda, že nemám tři hlavy.
Amazonka (2000)
Všichni stárnem no
Americký zločin (2007)
HNUS HNUS A JEŠTĚ JEDNOU HNUS. Nechápu jak tohle lidi můžou dělat. Nebudu to nikdy chápat proč lidi mučí někoho jinýho...Film se mnou zatřásl nejhorším možným způsobem!!!
Andělé a démoni (2009)
Měl jsem štěstí, že jsem četl knížku před tím než jsem viděl film. Chápu že těm kteří nemají přehled o tom co píše knížka začátek řekne asi tolik co zrychlený dokument o kvantové fyzice spojený s dokumentem o běhu historickým římem. Ohó:-D Ale jelikož já jsem knížku čet tak jsem si užil tuhle 140minutovou jízdu římem s hrozbou antihmoty.
Andělská tvář (2001)
Neuvěřitelně prázdná kravina
Andrew - člen naší rodiny (1999)
No nebrečte nakonec... to nejde. Krasnej film