Recenze (1 311)
Sám a sám (1991)
Tak tohle je nejen vtipný, ale překvapivě citlivý snímek. Chris Columbus napsal výborný scénář.
Příliš dokonalá podoba (1988)
Normální psycho.
Zběsilost (1972)
Pro řadu současných filmařů jistě skvělý studijní materiál, vždyť už jen ty plynulé přechody z napínavých do zábavných pasáží byly naprosto mistrovské.
David Bowie (2002) (TV film)
Výborně poskládaný dokument o hudební legendě, narvaný neskutečným množstvím informací a s podkresem nejzásadnějších skladeb. Mňam.
Letní opojení (1955)
Katharine Hepburn v romantickém prostředí prosluněných Benátek potká lásku. Krásný film.
Přátelé (1994) (seriál)
Pro mě sitcom číslo 1.
Letiště (1970)
Řadím vedle DOBRODUŽSTVÍ POSEIDONU a SKLENĚNÉHO PEKLA do špičky mého oblíbeného žánru katastrofických filmů 70. let. Za velkou pochvalu stojí zejména hezky zpracovaný příběh a výborné herecké obsazení - mj. Helen Hayes za roli černé pasažérky Ady Quonsett dostala sošku Oscara. Z dalších dílů série stojí za pozornost zejména LETIŠTĚ ´77.
Uprchlík (1993)
"Richard David Kimble, vaskulární chirurg. Kruci, co je to zač?" "Ten, kdo má daleko víc prachů než ty."__Po všech stránkách dokonalý akční thriller, klasika žánru.
Půlnoční expres (1978)
tak jsem si udělal hezké páteční odpoledne na Febiu s Alanem Parkrem a tohle bylo první zastavení a hned nejlepší (dále PINK FLOFD: THE WALL a ANGEL HEART).. silný příběh na motivy skutečných událostí, excelentní Brad Davis v titulní roli (minula ho byť jen oscarová nominace, nechápu..) a to všechno.. Febiofest 2008
Poslední skaut (1991)
Parádní akční oddechovka s Bruce Willisem, která má celou řadu nezapomenutelných scén a hlášek. "Voda je mokrá, nebe je modrý, ženská má tajemství. Ber to takhle."..))