Recenze (1 311)
Jack Holborn (1981) (seriál)
Dobrodružný seriál mého dětství a jak čtu komentáře, nejen mého. I v dnešní době se k němu televize čas od času vrací.. 10, 12
Mistři hazardu (2005)
Slušná oddechovka, něco na způsob POLDA A BANDITA, jen s hloupějším příběhem a bez toho pohodového feelingu.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Tenhle sitcom mě chytnul. V každém, byť slabším díle, se najde nějaká zapamatovánihodná hláška. Navíc kde jinde hostuje tolik nádherných hereček..))
Sandmann - Duch z pohádky (1995) (TV film)
Na úrovni jakékoli epizody "Místa činu", přičemž Schimanski stojí tentokrát na druhé straně zákona. Na zakázku RTL 2 natočil Nico Hofmann.
Maestro (1990) (TV film)
Sice ne tak zábavné jako VRAŤ SE DO HROBU, ale alespoň dobře koukatelné a inteligentní. Stopáž je pouze okolo 46 minut.
Rodina policajtů III (1999) (TV film)
Příjemné překvapení. Oproti předchozím dílům konečně dojde na nějakou akci, ty šíleně vyměklé dialogy z jedničky tu taky nejsou, takže k dokonalosti postačí už jen solidní zápletka a svižný děj. Stejně jako ve dvojce má jednu z hlavních rolí Joe Penny. Stopáž je okolo 90 minut.
Hancock (2008)
Příjemná oddechovka. Svižná, vtipná, s nadhledem. Snad jen posledních 15-20 minut bylo slabších, přesto jsem po titulech jako IRON MAN, INDIANA JONES 4 nebo WANTED odcházel z kina konečně spokojený.
Osudný omyl (1993)
Zápletkou nepříliš originální thriller, kterému však nechybí dobrá atmosféra, napětí a tempo. Cary Elwes i Alicia Silverstone se pro podobné role výborně hodí.
Herbie a poklad Inků (1980)
Dobrodružná komedie z produkce studia Walt Disney, ve které krom roztomilého autíčka potěší nejvíc Cloris Leachman (Louise) a Harvey Korman (kapitán).
Vražedné tango (2002)
Robert Duvall coby nájemný zabiják s láskou k tanci. Proč ne, docela hezky se na to koukalo a za tu odvážnou kombinaci žánrů nemůžu jít pod 3*.