Recenze (296)
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Zklamání, dvouhodinová prodloužená verze traileru.
Moonfall (2022)
Jako komedie to funguje bezva, nasmál jsem se až běda.
Monolith (2016)
Chytrý technologie jsou jen tak chytrý, jak chytří jsou jejich majitelé. Tuhle slečnu bych nenechal obsluhovat ani rychlovarnou konvici, jistě by se opařila a to by byla škoda.
To (2017)
První půle překvapivě fajn, teď jen správně vystřídat a můžeme pokračovat.
Kouzlo přítomného okamžiku (2013)
Jak začínající alkoholik ke štěstí přišel.
Co se vlastně stalo s Baby Jane? (1962)
Kam čert nemůže, nastrčí bábu.
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
Ujetej nápad, ale krapet nedotaženej, víc do extrému bych to hnal.
Deadpool (2016)
Trochu ubrat Reynoldse, přidat Deadpoola a bylo by to víc než jenom příjemná jednohubka.
Útok na Bílý dům (2013)
Emmerich zboří cokoliv, hlavně když to bude sypat.
Padesát odstínů šedi (2015)
Prodávat v kinech místo popcornu zrní, tak by zisky vylezly do rekorních čísel.