Recenze (439)
En corps (2022)
Zdaleka nejen díky (debutující) Marion Barbeau.
The Orville - Domů (2019) (epizoda)
Za finále a McNeelyho hudbu!
Diktátor (2012)
kinosestřih 4* rozšířená verze 5*
Liberace! (2013) (TV film)
"It's so gay it makes an average episode of Glee look like The Expendables." - Rob Lowe
Dirty Sexy Money (2007) (seriál)
LIUK: WTF???? Hodnoceno po kompletní první řadě, která je bohužel rázně utnuta po prvních 10 dílech a takříkajíc v nejlepším.... už aby bylo pokračování!
Východní přísliby (2007)
I navzdory opět nudně plochýmu Mortensenovi.
Faunův labyrint (2006)
Zcela jistě film roku a Del Torovo (prozatím) nejlepší dílo!
Alexander Veliký (2004)
i přes otravnou a předpotopní vangelisovu hudbu.
Casanova (2005)
Vynikající rozverný a svižný hravý snímek, který je bleskem z čistého nebe. Obrazové vtípky i slovní humor a atraktivní prostředí italských Benátek konce 18. století řadí spolu s vynikajícím obsazením snímek k tomu nejlepšímu z loňské produkce a dokládají Hallstromovu řemeslnou bravuru v libovolném žánru. Po rovněž velmi vydařeném UNFINISHED LIFE jde o další trefu tentokrát přímo do černého.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Asi poslední vynikající Burtonův film.