Recenze (441)
Miláčku, zmenšil jsem děti (1989)
Žádný zázrak.. koukat se na to sice dá, a pár míst je i vcelku zábavných, ale celkově příliš dětinský film, který se může líbit pouze dětem nebo mentálně narušeným jedincům.
Miláčku, zvětšil jsem naše dítě (1992)
Smutné pokračování vcelku průměrného, ale přesto zábavného filmu.
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
I hate Makalaj Kalkin!!!! Křečovitý až to bolí a ještě víc nudný.
Highlander (1986)
Vcelku solidní fantasy, jejíž největším kladem je jednoznačně Sean Connery, kterému to v tomto filmu neskutečně sekne. ;o))
Hibernatus (1969)
Jako vždy vcelku zábavná Funnesovka, navíc s hudbou Georgese Deleruea ;o))
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Nemám slov....., po velmi dlouhém a netrpělivém očekávání mé nadšení po shlédnutí E1 velmi rychle ochladlo, a tak jsem od E2 ani příliš nečekal a výsledek mě velmi příjemně překvapil. Dokonce natolik, že jsem chvíli seriozně uvažoval o překopání pořádí nejlepších episod a sesazení Imperia až na druhé místo. Atmosféra dokonalá, ani vteřina nudy se nekoná..... Jenom ten YODA!!!! ´Proboha!!!! :o(
Havana (1990)
Neskutečná nuda.. Jedna ze slabých chvil Sydneyho Pollacka...
Hamlet (2000)
Obyčejná televizní sračka... William Shakespeare se musí obracet v hrobě...
Great Balls of Fire! (1989)
Winona Ryderová byla prostě nádherná a je docela pochopitelné, že se do ní Dennis Quaid tak zamiloval...
Velké naděje (1998)
David Lean byl mnohem, mnohem lepší.. čím to, že mě to ani v nejmenším nepřekvapilo....