Recenze (441)
Malé oslavy (2008)
Typicky nudná československá břečka o dvojici přestárlých senilních kráv snažících se chlastem a šoustáním, kde se jen dá, bojovat s přibývajícími lety a jedné malé děvce, která je shodou okolností dcerou jedné z nich.
Stan Helsing (2009)
WTF??!
Bathory (2008)
Dvě hvězdy za Annu Friel, o jeden stupeň dolu za její velmi mizerný dabing.
Zlo přichází (1983)
Velmi příjemný překvapení a velmi dospělá disneyovka i navdory skutečnosti, že hlavní postavy jsou děti. S tím,že fascinující scéna konfrontace Jasona Robardse a Jonathana Pryce by zasluhovala i mnohem víc než plný počet.
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Vizuálně podmanivá agitka, která sice lehce trpí až příliš rozsáhlou stopáží, ale na druhou stranu tento mírný nedostatek spolehlivě vyvažuje vlastní provedení, hypnotický komentář Glen Closeové a i solidní Amarova hudba.
Star Trek (2009)
ok, nic extra. do nejlepších star treků má velmi daleko, dá-li se vůbec považovat ještě za star trek.
Pohádky na dobrou noc (2008)
Adam Sandler to s propagací rodinných hodnot tentokrát už skutečně trochu přehnal.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Vykalkulovaná nuda zabalená do vizuálně atraktivního hávu a navrch jedna vynikající montáž, která ale celej film na hranici 4* neudrží.
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Celkem slušná vykradačka Devil Wears Prada s pizdou z Transshit, jejíž hereckej rejstřík medvídka pú už začíná bejt celkem napováženou.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Reevesův tupej výraz je stejně na facku jako mladej Smith! Od Derricksona jsem teda takovouhle vykastrofanou rodinnou slátaninu skutečně nečekal.