Recenze (441)
Rytmus: Tempos (2020)
Další ze série deGEN. Když už se točí dokumenty o někom, proč je to pokaždý uplně vypatlaný hovado?
My People, My Homeland (2020)
jednotlivý povídky sice mají něco do sebe - hlavně tedy první z nich je i místama celkem vtipná, ale 2,5 hodiny opičího vřeštění a hysterčení jsou jako celek naprosto neúnosný.
Můj příběh (2019)
čistokrevná debilita plná vylízanejch krav, co vypadá jak celovečerní reklama na plastickou chirurgii s.r.o.
Špindl 2 (2019)
Proti týhle debilní přehlídce nýmandů je i první díl hotovej masterpiece.
Star Trek: Discovery - Časová smyčka (2017) (epizoda)
Konečně mohlo jít o první zajímavější epizodu, kdyby se ve finále nezvrhla v typicky naprosto dementní (jako vážně?!). Tím s touhle chabou břečkou nadobro končím!
Mentalista - Bílé orchideje (2015) (epizoda)
Snad nejdebilnější finále čehokoliv od doby LOST a přerod v nablblou telenovelu je tímhle dvojdílem kompletní.
Ženy v běhu (2019)
4 blbky v říji, akce okurka, kolík a fanynka a další klenot je na světě.
Skleněný pokoj (2019)
Těžko říct, co je po tolika letech a omílání dokola nácků a komoušků otravnější. Tady se "naštěstí" vyskuje vše, k tomu pár děvek všech vyznání a to vše zamíchaný dohromady s historií jedný barabizny. Drama se nevyskuje, příběh neexistuje a výsledkem je tak jen nudná změť patetickejch výjevů a scének na řemeslný úrovni tý nejdementjší televizní inscenace.
Lepší než kdy jindy (2019)
Pouze za dvě celkem vtipný výměny Jacki Weaver vs. mladý rozhopsávačky - tím veškerá "komedie" končí a zbývá jen Diane Keaton dosahující dalšího levelu nesnesitelnosti a debilního přehrávání.