Poslední recenze (6)
Válka rozumu a cti (2006)
V tomto filmu mi nesedl námět, herecké výkony (ačkoliv jsem viděl šíleně dabovanou verzi), obecně zpracování, a to se mi východoasijské bojové filmy velice zamlouvají. Předpokládám, že jsem pochopil, co chtěl básník říci, ale i tak mě to neoslovilo. U podobných filmů jsem zvyklý na jinou výpravu a kostýmy, takže toto pro mě za tři.
Cesta z města (2000)
Budu vyčnívat z řad, ale já tenhle film prostě žeru - poetický scény mě dokáží vždy hodit do krásného melancholického rozpoložení. Herecké výkony raději nekomentuji:) Jedna taková zajímavá věc - všimněte si změny v obličeji pana Hanáka při pádu z koně, je dost markantní:)
Americký gangster (2007)
Jednotlivé části děje slučitelné se snímky Serpico, Kmotr (zvláště pak konečná "zatýkací" scéna), Scarface apod. a zapuštěné do pravdivého velice zajímavého příběhu. Tak bych stručně charakterizoval tento film, který zejména ve druhé půli má dostatečný švunk:) Akorát si nemůžu pomoci, Denzel Washington mi tu nějak prostě nesedl...