Recenze (1 270)
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Výprava a triky fajn, obsazení nakonec taky ujde, ale přišlo mi to celé tak nějak o ničem. Ta zápletka mi prostě nepřišla dost nosná, natož pro takhle dlouhej film. Melodie a zmínka o Bradavicích odkazují na Pottera, ale jinak to nemá moc společného, na druhou stranu, děcka to asi bude bavit.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Úkol jednoduchý, zobrazit příčinu a okolnosti výbuchu ropné plošiny Deepwater Horizon, k tomu pár silných charakterů pro větší stravitelnost v rámci filmového plátna a zaháčkování diváka. Po nezbytné expozici se rozjede ohnivé peklo, které je podané opravdu parádně, přimíchána trocha toho patosu a máme tady slabší 4 hvězdy.
Centrální inteligence (2016)
Podíval jsem se jen díky Rockovi a není to tak hrozné, jak jsem podle obsazení Harta čekal. Hart je snesitelný, Rock je zde v netypické poloze, dělá si ze sebe srandu a docela mu to sedí. Sem tam vtipné, občas trapné, ale koukatelné. 3 hvězdy.
Černé moře (2014)
Chlapácká podívaná z kloustrofobických prostor staré ponorky, s hutnou atmosférou a rozporuplnými charaktery. Natočené je to slušně, Jude Law je jako kapitán hodně fajn, ale je to celkově trochu dlouhé a nemohl jsem se ubránit pocitu, že jsem podobný film už viděl. Slušné 3 hvězdy.
Operace Mekong (2016)
Akční thriller o zátahu na nedostupné drogové dealery ze zlatého trojúhelníku. Zpočátku člověk trochu tápe, kdo, co a proč, protože se rozehrává trochu zeširoka, ale jakmile se zformuje vyšetřovací jednotka, dostane příběh jasný směr. Akce je dost a v různých lokacích, využívá se různých taktických vychytávek a vizál je perfektní. Akce je ale taková praktická, snaží se vypadat realáně, aby zapadla do prostředí a příběhu, což se celkem daří, včetně náležité brutality. Snad nejvýraznější je zvěrečná akce v džungli, která je dlouhá a intenzivní. Kdyby se film o něco zkrátil, bylo by to ještě o fous lepší, takto slabší 4 hvězdy.
Děs po setmění (2014)
Klasický slasher, který umě využívá toho, že je natočen podle staršího filmu. Nejen že to přiznává, ale ještě z toho těží v příběhu. Gore je slušné, retro vizuál taky, ale postavy by mohly být lepší a co nefungovalo prakticky vůbec je atmosféra, napětí. Bohužel, i když jsou mordy dobře provedené, není zde ani náznak strachu, prostě jen čekáte na další řezničinu. Za mě 3 hvězdy.
Nemilosrdní (2015)
Za mě lepší 3 hvězdy. Ano, je to akčňák jak z 80tých let, pochybuji, že by nějkde tolerovali chování Renovo jednotky a jejich metody. Scénář tedy docela skřípe, nadruhou stranu Reno je stále sympaťák, jeho parťák zase dokáže odlehčit situaci a předvede pár slušných bitek. Akce je dostatek, je slušně provedená a i když občas vykrádá slavnější kolegy, docela jsem si ji užil. Brát to víc jako akční výplach než jako seriózní krimi a může vás to i potěšit.
Den po konci světa (2014)
Škoda, že se tempo nedrží našlapané jako v první cca půlhodině, bylo by to hned o dost lepší. Konec světa je podán docela působivě, hlavní postavy ujdou, i když je zvláštní, jak situaci aktivně řeší pouze ony a všichni ostatní jsou jen křoví, s kterým neproběhne skoro žádná interakce (až na kněze). Části, kde se řeší víra, pro mě nezajímavé, chápu, že to tak tvůrci asi zamýšleli, ale to není úplně pro mě. 3 hvězdy.
Trpaslík (2017) (seriál)
Zase jednou slušná komediální šleha z českého prostředí. Rozjezd trochu slabší, ale dál jsem se bavil docela dost. Některé situace jsou hodně absurdní a nečekal jsem, že je uvidím v původní české tvorbě :-) Suchánek a Hofmann vynikající. Bezva, jen tak dál.
Westworld (2016) (seriál)
Sice z westernového prostředí, ale duchem docela jinde. Scifi thriller s hlubšími myšlenkami o duši a povaze člověka, se zajímavými postavami a neustálým tušení dalších a dalších tajemství. Možná trochu zdlouhavější, ale přesto precizní podívaná, nebojící se krve a nahoty. Spokojené 4 hvězdy.