Recenze (9)
Gladiátor (2000)
ďej se vůle Boží,díky za ten film,chvála za hudbu...
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
Jako jen díky postavě té mámy
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Někdo jinny dá míň než pět a je čtyř jak se říkávalo......
David Beckham: Bodywear (2013)
Spíše reklama na range rovera..............
Hancock (2008)
Průměrná podívaná,nic velkého.....
Šmejdi (2013)
Drsné...........Jakožto témá na dokument opravdu povedené,tak zpracování režisérky už méně...
Kmotr (1972)
Děkuji Bože za tento film,vše do sebe zapadá,soundtrack,děj,napětí a hlavně ta atmosfera
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Bez debat,kultovni to slovo kultovní vymysleli pro tento film......
2Bobule (2009)
Dědictví mám rád,ale jak se koukám na tento film,jak jsou nažraní,je to hrůza,nemá to hlavu ani patu....