Recenze (255)
Poslední tango v Paříži (1972)
Velmi intenzivní zážitek!
Trhlina (2019)
Když se prokoušete první, dost nudnou, polovinou, tak se dočkáte solidní, místy i strašidelné, podívané.
Přišla v noci (2023)
Konečně inteligentní a promyšlená komedie, na kterou jsem čekal tak dlouho. A nehraje v tom Langmajer!!!
Osvícení (1980)
Skvělá adaptace Kingovi klasiky, jejíž jedinou vadou na kráse je Jack Nicholson. Na knize se mi líbí ten přechod hlavního hrdiny z milujícího otce na vraždícího maniaka. Zde, kvůli hereckému výkonu J. N., vypadá jak magor už od začátku.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Pro mě zatím spokojenost. Jen tak dál.
Batman: Zkáza Gothamu (2023)
Hororový Batman s Lovecraftovými motivy? Nádhera!
Krvavý Johann (2023)
Místy to sice vypadalo trochu lacině, ale nikdy trapně! Vtipné a zábavné!
Princ Mamánek (2022)
Dost netradiční pohádka, nebo spíše podobenství, s krásně hororovou atmosférou pro starší děti a mládež. Jsem rád za každého tvůrce s odvahou, jímž Jan Budař bezesporu bude.
Lidé z maringotek (1966)
Posmutnělý pohled na kočovný život cirkusáků. Skvělý film. LFŠ 2023.
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Parta sympatických herců v pohádce na kterou si už zítra ani nevzpomenu.