Poslední recenze (142)
Nikdo (2021)
Pokud se vám líbí Eqalizer a další na podobné téma, pak asi oceníte. Za mne neuvěřitelná nuda plná logických nesmyslů. Též hlavní hrdina mi k jeho roli vůbec neseděl.
Jízda smrti (2023)
Na koncept rodině se nevěnujícího otce by měl Liam Neeson mít patent - nicméně je to už trochu okoukané a spíš to už nudí. Závěr filmu se dal tušit, ale i tak, pokud chcete nenáročný a celkem svižný film na takovéto domácí žvýkání od kterého nečekáte, že bude řešit složitá filozofická témata, ani že ho budete chtít vidět 4x za rok, tak proč ne.
Dobrý šéf (2021)
Samotná myšlenka filmu neni vůbec špatná a Javier, který hraje skvěle záporáky, předvedl opět výborný, uvěřitelný výkon a tentokrát v roli klaďase! Aneb když jste hodný a starající se o dobro ostatních, tak jak už to bývá, snaží se každý s váma vy*ebat. Film se ovšem hrozně vlekl a vy si tak od 30 minuty přejete, aby už hlavnímu představiteli bouchly saze. To však ne a ne přijít... Čekáte, že bouchnutí bude velkolepé, ale ono moc nebude. Za mne 70%, z tématu se dalo vytěžit mnohem více a to i co do zábavnosti.