Recenze (182)
1492: Dobytí ráje (1992)
Priznávam, že dobrodružné filmy mám naozaj rád, a možno som pri ich hodnotení benevolentnejší, ale pri tomto prípade som ostal na konci trochu sklamaný. Miestami to bolo až neskutočne dlhé a nudné, ozaj môžem hodnotiť ako šedý obyčajný priemer.
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Očakával som viac, smutný príbeh, koniec som nečakal, ale za to som očakával silnejšie momenty, niečo netradičné z tej doby preto len 3 hviezdy.
Velký Gatsby (2013)
Veľké sklamanie, je to nuda, nič zaujímavé sa nedeje, úplná strata dlhého času, Už nikdy viac. Neviem či sú dve hviezdičky veľa, ale za to že tam hrá jeden z najlepších hercov tejto doby sú dve hviezdičky asi dosť.
Maniak (2009)
Kardinálna konina, o ničom, trápne, absolútne ma to nebavilo. Niektoré scény pritiahnuté za vlasy, akože súboj toho maniaka so ženskou, ktorá to vyhrá, potom ako príde Jack na policajnú stanicu a všetkých porieši. Ozaj otrepané, nudné.a spracovanie na úrovni materskej škôlky.
Nespoutaný Django (2012)
Pútavý filmík, a samozrejme pod patrónou Tarantina ako inak. Dobrý film, ozaj mi to pripomenulo pulp fiction, a sú kvalitou zrovnateľné filmy. Klasika od Tarantina, dobré zábery, fajn príbeh, dramatické scény, dosť krvy, sem tam humor a super zmes. Akože scéna s ku-klux klanom ma ozaj pobavila, akože som sa z chuti zasmial ako si kovboji nevedeli nasadiť kuklu, "nevadí že nič nevidíte, hlavne že kôň vidí" som išiel do kolien. A samozrejme Tarantino si neodpustil veľa krvy, dlho som jej toľko nevidel, tá striekala ako z gejzírov :D Super film, treba vidieť
Pařba na třetí (2013)
Už ma to tak nebavilo ako prvé dva filmy, nie je to zlé, ale nie je to ono. Priznám sa čakal som viac, už tomu chýba nejaké väčšie prekvapenie, nič sa ale už nevyrovná jednotke.
Starý páky (2009)
Nič extra, ale sem tam som sa dobre zasmial a to bol asi účel :D
Velkej biják (2007)
Maximálna stupidita, proste hnus, úplný bordel, žiadny humor, žiadny nápad, nič originálne, nič nedávalo zmysel, úplný blud. Nepozerať je to zabitý čas, takéto filmy by mali zakázať aby sa náhodou niekto nenakazil hlúposťou a nenatáčal takéto veci. Ani sa to nedá celkom vyjadriť aká je to blbosť.
Wrestler (2008)
Perfektné stvárnenie postavy od Mickeyho, zaujímavý film. Zaslúženie hodnotenie. Prostredie wrestlingu ma absolútne nezaujíma, je to pre mňa úplne bláznovstvo a zbytočnosť. V tomto filme však ukázali, že aj to sú ľudia s bežnými aj s nie celkom bežnými problémami.
Au Pair 3 aneb Dobrodružství v ráji (2009) (TV film)
Jednoznačne najnudnejší film všetkých čias, bez pochýb. Celý film sa nič nedeje, herecké výkony na bode mrazu. V celom svete je hospodárska kríza a na takéto p..... sa nájdu peniaze. Nedal by som za tento film ani jeden cent. Aby som išiel na tento film do kina ešte by mi museli zaplatiť. Fuj hnus, nepozerajte to ak nechcete upadnúť do hlbokého spánku z toľkej nudy. Ešte že som to mal zapnuté len pri robote, inak by som tomu úplnú pozornosť nevenoval nikdy a určite by som to prepol.