Recenze (1 489)
Fallout (2024) (seriál)
Jeden z mála seriálů co skutečně dokázal ze hry vycucnout na obrazovku co mohl. Sice jsou mezery, nicméně chápu, peníze. Každopádně kdo herní sérii nehrál má hodně jiný pohled a spousta věcí ho neosloví. Narážky v pozadí ať už na sešity, panďuláky apod co v hrách sbíráte, krvavost rozprsklých hlav, dementů ve Vaultech, vše sedí. Za mě, jako fandu od 1. na PC až po 4 parádní jízda!
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Nedívatelný přebarevný otřes s neherci bez vtipu.
Krematorium (2024) (seriál)
Za mě skvělá sranda, Ostrava opět v krátkých částech udělala maximum. Škoda že někteří herci chyběli, i tak, česká Addamsova rodina se povedla. První díl byl smrtící :)
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Spojení Hanks a Spielberg je znát a hlavně perfektně funguje. Od začátku nářez jak kamerový, trikový, zvukový tak hudební. Bratrstvo ve vzduchu. Našel jsem v seriálu několik povídek od pilotů co jsem četl a hltal seriál na 3 zátahy. Žádný patos, pouze příběh pilotů kteří s vědomím smrti tak 1:9 startovali aby zkusili vysypat bomby na nepřítele. Neskutečná odvaha, smutné příběhy o bezmoci tam ve vzduchu.
Gentlemani (2024) (seriál)
skvělý Guy v nejlepší formě 😁
Dobré ráno, Brno! - Série 2 (2024) (série)
podstatně slabší než jedna ale stále dívatelný seriál
Johanka z Arku (1999)
hysterická schizofrenička ve zmateném maglajzu
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
infantilní děs
Bodyguard na volné noze (2023)
Dost dětinské B
Strážci zákona: Bass Reeves (2023) (seriál)
Občas tempo příbrzdí, občas skřípou řádně, nicméně příběh super. povedený western