Recenze (43)
Andělé a démoni (2009)
Po druhém shlédnutí, které jsem absolvoval po přečtení knihy, musím jednu hvězdu ubrat. Tolik odlišných věcí od knihy mně prostě vadí.
Atlas mraků (2012)
Skákání z jedné časové linie do druhé mi až tak nevadí, naopak je beru jako výzvu. Avšak muži hrající ženy a ženy hrající muže to dost kazí. A co sakra znamená ta vytetovaná kometa?
Avengers (2012)
A W E S O M E !
Bruno (2009)
Z mého pohledu o něco málo horší Borat. Píseň na konci se opravdu povedla.
Carrie (2013)
Nekoukejte na to. Je to neskutečně moc blbý.
Číslo 9 (2009)
Rád si odpočinu u dobrého filmu. Jindy zase stačí relaxovat přiložením magnetu k hlavě. Aahhh....
Deadpool (2016)
Bravo!
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Úžasný příběh, velmi nebezpečná myšlenka. Přidávám se k názoru, že by pro seriál bylo lepší, kdyby skončil dřív . . . ale co, stejně jsem fandil Lightovi až do hořkého konce.
District 9 (2009)
Parádní film aneb emzáci trochu jinak. "Ubytovaní" v ghettě a vyměňující své technologie za plechovky s kočičím žrádlem. Skvělý nápad s opravdu povedenou zápletkou - pro mě jasných 5*.
Dogma (1999)
Ty dialogy! TY DIALOGY! Víc filmů jako je Dogma.