Recenze (524)
Valerian a město tisíce planet (2017)
Taková škoda! Líbí se mi ten svět, líbí se mi hromada nápadů, které scénář přinesl. Co mě ale absolutně ničilo byla povrchnost charakterů (mně bylo totálně fuk, jestli v příštím záběru někomu z hrdinů emzák urve hlavu...), přehnaná "žvýkačková" estetika filmu a hlavně a to úplně nejvíc - hlavní postava. Někoho tak nesympatického už jsem dlouho ve filmu neviděl (počítám i záporáky). Evropská produkce si hodně rozmyslí další takový monstr-projekt :( BTW začátek filmu (rozvoj stanice Alfa) je totálně boží!
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Epická, patetická a drahá slátanina. Můžu se zeptat, proč spolu vlastně bojovali? Proč tam vůbec potavy dělají to co dělají? Charaktery jsou asi vcelku v pořádku, ale vůbec nechápu jejich interakci. Ještě bych rád zmínil Lexe Luthora, který je ujetý vědec, ale ujetý takovým způsobem, že mě sral od začátku do konce.
Srážka (2016)
Odpočinková honička s předvídatelným scénářem a několika pokusy o artové oživení žánru. Honičky dobře udělané a slušná muzika film táhnout. Bohužel tvůrcům nevydělal ani na catering. Už jsem viděl mnohem úspěšnější filmy, které by Collide strčil do kapsy.
Gangster Ka (2015)
Prakticky celý film jsem sledoval děj a nezabýval se tím, jak je to natočené. To je velice dobré znamení. Pár kravin nijak zvlášť nenarušilo moje hodnocení. Vedle "Ve stínu" jde o nejlepší žánrovku za poslední roky. Hynek Čermák skvěle, Predrag Bjelac asi bude mít potíže, jestli bude chtít zbroják... toho zmetka už mu nikdo neodpáře.
Praha vs. prachy (2015) (pořad)
Tenhle pořad dává smysl Streamu a ukazuje jej v nejlepším světle. Ten kluk má obrovskou odvahu a je zapálenej. Víc takových!
Spectre (2015)
Auvajs. Ač fanoušek, jen marně jsem hledal důvod, proč tento díl vzniknul. Waltz nemá příliš co hrát a scény v jeho marockém sídle? Prázdné a absolutně zbytečné. Ano, Bond je pořád skvěle vypadající road movie, ale takhle špatně vystavěné postavy jsem nečekal. Navíc samotná hlavní postava je událostmi spíše unášena než že by sama rozhodovala o tom, co se bude dál dít. To je oproti katarzi ve Skyfall velké zklamání. Ve čtyřech lidech už si scénáristé mohli dát víc pozor... ale co už.
Správnej dres (2015) (TV film)
Poměrně dobře natočený špatný film! Scénář bolel jako šťourání se v otevřené ráně. Prostinké teze byly vyvraceny ještě tupějšími argumenty a deklaracemi ("hezká blondýnka nemusí být blbá, zvlášť když je takhle milá...") a celé to působilo jako scénka z Tele Tele nebo přinejlepším nepovedeného dílu Bakalářů. Přitom se sešli slušní herci, kvalitní řemeslo... jen scénář a režie zaznamenaly jasný debakl na vlastním ledu. *Fajn je, že už vím kdo je Igonda!
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Dalo se to čekat. Slaboučký příběh by byl ještě to nejmenší. Horší je celková uklidněnost filmu - chybí živelnost a absurdnost prvního dílu, chybí trošku zajímavé postavičky a ze všeho nejvíc chybí humor! Opravdu, jen se tam kecá a kecá. Sem tam nějaký vtípek proběhne, ale hned je pryč a zase jen nesmyslné scény odnikud nikam.
Interstellar (2014)
Vyprávěj dál... vyprávěj dál.... prosím.... vyprávěj dál!
Pojedeme k moři (2014)
Je tak málo originálních filmů a prakticky žádný natočený u nás. Pak takové dílko působí jako zjevení. Platí všechna klišé z komentářů tady kolem. Svěží, dojemné, osobité... To je prostě talent.