Poslední recenze (34)
Osm hrozných (2015)
Tohle Tarantino přestřelil... Už při úvodní znělce kdy kamera snímá 5 minut velký krucifix jsem si říkal že něco nebude v pořádku. Plno zbytečnýc dialogů a scén (ze začátku v dostavníku, 5ti minutové stavění cesty na hajzl z tyčí atd) Až na pár světlých momentů úděsná nuda (a to mám rád filmy Pancharti, Pulp Fiction, Django)
Patriot (2000)
Zajímavé je jak po smrti Heatha Ledgera šlo hodnocení nahoru.. Tím líp, film tu byl hrozně podhodnocený. Za nejlepší z filmu považuju scénu v lese. A to nejhorší, kvůli čemu dávám jen 4 hvězdy- přehnaný patriotismus, vychvalování ameriky, vlajky atd atd.. to už nikoho nezajímá ;) Zvlášt evropany ne.
Muž z oceli (2013)
Hodnocení jen za efekty, příběh je zde totiž na úrovni rozumu 8miletého dítěte.