Recenze (11)
Čarodějky (1998) (seriál)
Seriál, ve kterém se magie mísí s emocemi a vizuálními efekty, mě celkově zaujal. Jeho schopnost vtáhnout diváka do světa plného čar a kouzel, s postavami, které se rychle stávají blízkými, je nesporná. Herecké výkony přidávají k příběhu autenticitu a vytvářejí s postavami silný emocionální vztah. Příběh je plný zvratů a magických momentů, které udržují napětí a divácký zájem. Přesto jsem byl zklamán zápletkou, která se točila kolem Colea, když se stal Zdrojem. Tato část příběhu pro mě byla poněkud zklamáním. Možná jsem si přál, aby Cole zůstal člověkem a byl šťastný s Phoebe. Konec jejich příběhu a následná náhrada lásky s Cupidem (Amorem) mi přišla jako nedostatečná kompenzace za předešlou emoční investici. Hodnocení jednotlivých sérií ukazuje mírné výkyvy, které reflektují tento pocit zklamání, ale i celkovou kvalitu děje a produkce. Nejvíce si cením hereckých výkonů a propracovanosti postav, které jsou pro mě srdcem seriálu. Celkové hodnocení 80% tedy odráží jak silné momenty, tak i ty, kde seriál podle mého názoru zaváhal.
Já jsem Groot - Série 1 (2022) (série)
Krátké a pěkné
Nejlepší sex (2002) (seriál)
očividně dobrý seriál p.s. pokud někdo zná stránku kde se na tento seriál zdarma podívat budu rád
Satisfakce (2007) (seriál)
Narozdíl od jiných seriálů kde jsi domyslíte že byl sex, v tomto seriálu je sex více reálný. Zajímavý pohled na prostituci a kromě sexu je zde i soukromý život prostitutek. Za mě 80%
Susedia (2006) (seriál)
Velmi komická dvojka (František a László) a velmi povedený seriál 1-3 serie 90%
Komisař Rex (1994) (seriál)
super seriál líbí se mi jak zločince chytá skoro vždy Rex
Jaderná havárie: Den první (2008) (TV film)
velmi poučná fikce třeba se konečně někdo zamyslí že jaderné elektrárny nejsou bezpečné! ale jinak super film!
Lví král (2019)
skvělý film nepoznám že je to anime ***** :) :) :)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
naprosto úžasný seriál, viděl jsem všechny díly
Cestovatel - A Love of a Lifetime (2007) (epizoda)
ok