Recenze (734)
Spievankovo a kráľovná Harmónia (2017)
Pre deti je to super a pre nich to je aj tvorené.
Bohemian Rhapsody (2018)
Vždy som Queen mal rád. Škoda že nás Freddie tak skoro opustil. Film je proste povinnosť pre fanúšikov rockovej hudby.
Ray Donovan - Série 6 (2018) (série)
Táto séria mi pripadala ako riadne psycho
Příběh (2018)
Taký čudný príbeh. Až sa nechce veriť že je podľa skutočného príbehu!
Valerian a město tisíce planet (2017)
Stále čakám na návrat môjho obľúbeného režiséra. Ešte stále to není ono. Ale zlepšuje sa to!
O cestování s láskou (2016)
Letná pohodička.
Příběh služebnice - Série 2 (2018) (série)
Druha seria je este vacsia pecka ako jednotka. A to som len v polke
Gomora - Per sempre (2017) (epizoda)
Nejak záhadné som čakal že bude aj 4.seria. No žiaľ nebude. Bol to pecka seriál!
Kamenné srdce (2016)
Decká to zahrali super. A tá príroda k tomu.
Nová šance (2017)
Presne tento druh filmov mám veľmi rád. Fajn obsadenie, fajn príbeh, fajn oddychová.