Recenze (734)
Skvrny od trávy (2017)
Mohlo to skončiť aj bez happyendu.
Mozaika (2018) (seriál)
Ďalší zo seriálov z produkcie HBO, ktorý som nedopozeral. Bože nudaaaaaa. Aj keď ako vidím komenty seriál sa asi ku koncu rozbehne, ale sorry nemal som nato chuť a ani čas! Škoda. Aké americká verzia s mobilnou aplikáciou môže byť zaujímavá.
Truchlivé dědictví (2004)
JGL je fajn herec. A tento film bol teda narez. Nečakal som že niečo podobné sa v US dá aj natočiť.
Britannia (2018) (seriál)
Čo je toto za ďalšie WTF na mojom obľúbenom HBO. Ak to takto pôjde ďalej neviem čo tam budem sledovať. A uteciem k Netflix!
Rellik (2017) (seriál)
Tešil som sa na to , ale nenadchol má to. Chýba asi bola čo mne. Seriál nepozerajte unavený. Fakt treba sledovať pozorne. Žiaľ ja som po práci počas každého dielu zadriemal, az som to vzdal. Ale takýto koncept mám rád. Možno niekedy do budúcna sa na to ešte raz pozriem!
Muži, ženy a děti (2014)
Kam spejeme?
Interstellar (2014)
Nolan má naviac. Ale aj jeho priemer by bol u iných tvorcoch nadpriemer.
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Inaritu má kopec super filmov. Toto je u mňa zatiaľ stále jeho TOP
Gotham (2014) (seriál)
Toto ja môžem.
Pupendo (2003)
To je pro příští generaci, neviem pro tuto!