Recenze (332)
Lovci z konce světa (2024)
70%
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
70%
Aquaman a ztracené království (2023)
70%
Barbie (2023)
70%
Flash (2023)
70%
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
50%
Marvels (2023)
WTF - 30%
Monarch: Odkaz monster (2023) (seriál)
70%
Vyproštění 2 (2023)
Chtěl jsem slušnou akci a dostal jsem super akční nářez. Jasně děj je slabší, ale není to přece Shakespeare nebo Hugo. A že to je přehnaný, je to přece akčňák a ne psychologický drama. A proti FF se pořád drží při zemi. Za mně lepší než jednička. 90%.
Zaklínač - Pozvání (2023) (epizoda)
Obojetnej Marigold, tak to si fakt dělaj srandu. Už to s tou woke culture přeháněji.