Poslední recenze (27)
Kosmonaut z Čech (2024)
Zo začiatku fajn ale potom z to skĺzlo do strašnej nudy. Skoro som zaspal. Vizuálne pekné ale to je tak všetko. Niektoré tunajšie recenzie sú vysoké lebo sa jedná o čecha. Kebx sa to volalo Kozmonaut z (doplň si krajinu podľa potreby) tak by to tu nemalo ani 40%.
Marvels (2023)
Podľa tunajších recenzii a hodnotenia som čakal niečo strašné. Ale bol to naštastie/nešťastie klasicky Marvel. Bez rozmýšľania sa na to dalo pozerať a musíte prežiť pár cringe scén ale inak ako fajn no.
Loki (2021) (seriál)
Takto maju vyzerať serialy od Marvelu do psej matere! Dlhodobo bol pre mňa najlepši serial WandaVision ale Loki to druhou seriou prekonal a stal sa marvelovskou serialovou topkou!