Recenze (450)
Příběh heavy metalu (2011) (seriál)
Chcelo by to nezaujateho a nestranneho dokumentaristu, a z 11tich casti som sa nedozvedel takmer nic, co by stalo zato.
Legenda o Tarzanovi (2016)
Taká šumienka. Ale Christoph Walz je asi doživotne predurčený byť záporákom.
Sebevražedný oddíl (2016)
Dalsia hovadina, kedy je trailer lepsi, nez film.
Mao v barvách (2015) (TV film)
Kruty zivot.
Vzpomeň si (2015)
Paradny film. Namet a herecke vykony super.
Grimsby (2016)
Trapna hovadina.
Kauza Cervanová (2013)
Tato svina, ktora natocila tento ODPAD, je presne na urovni tych hajzlov. Ved ten kokot nema ani sajnu o vysetrovani a vysetrovacich spisoch. Je mi normalne na zvracanie z tych vrahov a vsetkych ktori ich obhajuju. A poprosil by som tych, ktori tomuto pasvilu dali vysoke hodnotenie, nech si aspon zbezne prejdu fakty o pripade. Nielen dohady a klamstva. Budete velmi prekvapeni ake svinstva robili pribuzni vrahov aby zastrasili svedkov, ktori potom menili vypovede. Velka skoda, ze neodvisli tie monstra. Arogantne svine, mor na vas. A vidim, ze tento tu vyplod chorej mysle, je presne stavany pre kategoriu ludi, ktori sa vyzivaju v bulvari. Netreba im fakty, stacia velke titulky a hlavne nech je to sokujuce. A o chybajucej objektivite uz ani nevravim.
Divoké historky (2014)
Takmer 4* u mna. Kazda poviedka mala co povedat divakovi. Pri poslednej som myslel, ze jej nakoniec oznami, ze to bola jeho sestra.
Mafiáni (2015) (seriál)
Vsetci vedia ako to bolo, nakrutia o tom dokument a nikto s tym nic neurobi. Ved naco aj, ked to kompetentnym vyhovuje. A tie svine nadalej vladnu na Slovensku. Vypracovali sa z vekslakov na ministrov. Velmi dobry serial, ale kratky. A prijal by som viac detailov.
Padesát odstínů černé (2016)
1/3 som myslel, ze snad sa to rozbehne a bude to sranda. 2/3 som dopozeral s obrovskym sebazaprenim. 3/3 som uz nezvladol.